1.YOLCULUK

123 8 2
                                    


Sonunda beklediğim tatil gelmişti.Her yaz tatilinde yaptığımız gibi ailem ile babaannem ile dedemin kaldığı yazlığa gidecektik.
Odamda hazırlanırken düşüncelerimi bölen annemin tatlı sesi oldu;
-Arya kızım bi bakar mısın? Seninle konuşmamız gereken önemli şeyler var.
-Tamam anne geliyorum.

Salona geldiğimde babam ile annemin oturmuş beni beklediğini gördüm.Sessizliği bölen babam oldu.

-Kızım şirketimizin yaptığı bir proje nedeni ile annen ile ben gelemiyoruz.Seni tek başına yollamak istemiyoruz. Bu nedenle kuzenin Feride'yi çağırdık. Biraz sonra burda olur.

Babamın dediklerini duyunca biraz üzülmeme rağmen Feridenin gelmesine sevinmiştim.

Feride benim kuzenim ve onunla iyi anlaşıyorduk.Onu uzun zamandır görmüyorum.Bu durum çok iyi oldu.Eminim onunla çok zevkli vakit geçireceğiz.

Odama çıkıp hazırladığım bavulumu alıp, salona geçtim.
Feride çoktan gelmişti.Koşup sarıldım. Ama fazlasıyla sıkmıştım.
- Arya biraz daha sıkarsan öleceğim.
-Ahahah kuzen korkma öldürmem.

Neyseki babam bırakacaktı bizi yazlığa. Herşeyi kontrol ettikten sonra yola çıkmıştık.

Yolculuk tahmin ettiğim gibi geçmemişti. Hatta fazlasıyla eğlenceli gecmişti. Müzik son ses arabayı doldururken artık kahkaha atmayı kesmiş yolu izliyordum. Şuan Dev Enripue İglesias "Naked" dinliyoruz. Hava kararmaya başlamıştı.

Yazlığa vardığımızda saat 20.00 dı.Babaannem ve dedemle sohbetin ardından odalarımıza yerleştik. Feride ile aynı odayı paylaştık.Tüm eşyalarımızı yerleştirdikten sonra uyuduk. Uyumadan önce Feride ile yarın yürüyüş yapmaya karar verdik.

Sabah kalktığımda Feride hala uyuyordu. Salona gittiğimde kimse yoktu. Sanırım kimse uyanmamıştı. Hemen yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa gittim ve kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Avludaki masanın örtüsünü serip, hazırladıklarımı masaya taşıdım. Çayda hazır olunca odaya yöneldim.

-Feride kalk hadi. Kahvaltı hazır.
-Kim söyledi? ben bilmiyorum.
-Ne diyorsun sen? Kalk hadi uykucu daha yürüyüşe çıkacağız.

Feride gözlerini ovalayarak yatakta doğruldu ve bana baktı.
-Üff kuzen bi uyutmadın yaa.
-Yaa kalk hadi! Tembel! Ben dedemleri uyandırıyorum. Hazırlanınca avluya gelirsin.
Feride'yi sersemliğiyle bırakıp dedemleri uyandırmaya gittim.
Onları da uyandırdım ve kahvaltıya başladık. Dedemle konuşup yürüyüş için izin aldıktan sonra Feride 'yle hazırlanmak için odanın yolunu tuttuk.

AŞK KURSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin