ვ- ჯონგუკ ვიპოვეთ !
ჯკ- დარწმუნებული ხარ? წინაზეც ტყუილად მომეცა იმედი და სხვა აღმოჩნდა !
ვ-არა უეჭველი ათენაა , გუშინ ჩამოვიდა კორეაში !
ჯკ- ეხლა სად არის?
ვ- მალე დავადგენთ მაგასაც !
ჯკ- რომ დაადგენ ეგრევე მითხარი ის მხოლოდ მე უნდა გამოვასალმო სიცოცხლეს ისევე როგორც ჩემი და მოკლა ! ჯერ 2 დღე ვაწამებ და მერე მეც 3 ტყვიას დავახლი შუბლში !
ვ- კარგი , საფლავზე მიდიხარ ??
ჯკ- კი ჩემი დის მონახულება მინდა !
ვ- კარგი თუ რამეს გავიგებ დაგირეკავ !
ჯკ- კარგი ბიჭებსაც გააგებინე !
ვ - კაიჯკ პოვ
მანქანაში ჩავჯექი და საფლავისკენ წავედი, ჩემ დას უნდა ვუთხრა რომ მალე შევძლებ მისი მკვლელი ჯოჯოხეთში გავუშვა !ჯკ- ჩემო პატარა ძალიან მომენატრე , დაწყევლილი 2 წელი გავიდა უშენოდ , საშინელი 2 წელი რაც მე შენი ღიმილი აღარ მინახავს , ძალიან მენატრები პატარავ , ძალიან მინდა ჩემ გვერძე იყო თუმცა შენი თავი იმ ნაბიჭვარმა წამართვა . შენთვის , შენი სიკვდილისთვის შურს მალე ვიძიებ , მალე გავუშვებ ჯოჯოხეთში ათენას! მაგრამ ჯერ მაინც მინდა გაგება თუ რატომ მოკლა ესე შეუწყალებლად ! შენ ხომ მხოლოდ 15 წლის იყავი.
ცრემლებს ვერ ვიკავებდი , მის საფლავს ვეფერებოდი რა დროსაც ტელეფონზე დამირა თეჰიონმა
ვ- მისმინე კარგად და დამამთავრებინე !
ჯკ- კაი თქვი !
ვ: მოკლედ ვიპოვეთ, მაგრამ მან თითქოს სპეციალურად მოგვცა იმის საშუალება რომ გვეპოვნა და ახლა ერთ ძველ შენობაშია უკვე 1 საათია თითქოს გველოდება !
ჯკ- ხოდა ნუ ვალოდინებთ. მისამართი მომწერე !
ვ- ჯონგუკ ტვინი გამოიყენე ცოტა ხნით ეს მახეა !
ჯკ- აღარ მაინტერესებს ამიტომ არ გთხოვთ თქვენ წამოსვლას , ამიტომ მივდივარ მარტო !
ვ- მოგწერ მისამართს !შეტყობინებაში მითითებულ მისამართზე წავედი იარაღიც შევამოწმე . უკვე შენობასთან მისულს ბიჭები იქ დამხვდნენ .
შუგა- გეგონა მარტო გამოგიშვებდით ??
ჯკ- მადლობა მაგრამ შეიძლება ხაფანგია , უნდა წახვიდეთ !
რმ: სიმართლე გითხრა ვერ ვხვდები რანაირი ხაფანგია ყველაფერი დავათვალიერე და ერთი ადამიანი ან მანქანაც არ დამინახია !
ჯკ- კარგი შევიდეთ !