ჯონგუკი შევარდა კლინიკაში ხელში გონდაკარგული ნუცა ეჭირა ჯკ: დამეხმარეთ მალე უკვე 10 წითია რაც გონენა დაკარგა და გულის ცემა უნელდება !
ექიმი: პაციენტი წაიყვანეთ ! თქვენ გარეთ დაელოდეთ ! აშკარად ძალიან ნერვიულობთ !
ჯკ: გთხოვთ მას მიხედეთ არაერი არ უნდა დაემართოს!ჯკ პოვ
ვნერვიულობ , ვინერვიულებ აბა რას ვიზავ ამ ალქაჯს რომ რამე დაემართოს მინა ალბად თავს მომაჭრის და აღარასდროს დამელაპარაკება !3 საათის შემდეგ!
ექიმი: ყველაფერი რიგზეა შეგიძლიათ მოინახულოთ !
ჯკ: მადლობა
ექიმი: პალატა 308
ჯკ: მადლობაჯკ: რა დაგემართა ხომ გითხარი რომ დროულად მიგეხედა ჭრილობისთვის !
ნუცა: ბოდიში ! შეგიძლია ჩანთიდან მაისური შემომიტანო ??
ჯკ: რა??
ნუცა: მაიკა გამიჭრეს და ტიტველი ვერ გავალ აქედან ! მგონი ჩანთაში მაიკა მაქ ! და თუ არაა რმე მაიკა მიყიდე !
ჯკ: ვაიმე
გაიხადა თავისი მოსაცმელი და ესროლა ნუცას ეს ჩაიცვი !
ნუცა : მადლობა !
ჯკ: რატომ ცდილობ რომ საყვარელი გამოჩნდე შენ ხომ ასეთი არ ხარ ?
ნუცა: იქნებ შეირგო ჩემი ასეთი ქცევა სანამ უგრძნობ უემოციო ფსიქოპატად მოგევლინები !
ჯკ: ბოდიში , მაგ სიტყვებისთვის !
ნუცა: ეგ სიტყვები არ ყოფილა შენ ეხლაც მასეთად მთვლი და როდესაც თავს დამნაშავედ არ გრძნობ ბოდიშსაც ნუ იხდი !ტელეფონზე დარეკა უკვე მანქანიდან
ნუცა: 146 ს უთხარით ჯეონ ჯპნგუკის კომპანია ვინმე ბანდიტებს მიყიდოს ხვალამდე გვაქ დრო ! საბუთები გაყალბებული უნდა იყოს და 3 თვის წინ ნაყიდს უნდა გავდეს ყველაფერი ! კამერებს და თანამშრომლებს მიხედეთ !
ჯკ: ისე რამდნეი წლის ხარ ? ჩზე პატარას გავხარ !
ნუცა: შენ ხომ 24 ის ხარ ??
ჯკ:კი
ნუცა: მე 32 ის ვარ !
ჯკ: რაა ? მეკაიფები ხომ ??
ნუცა: 22 ის ვარ !
ჯკ: და ესეთ საქმეში გარეული!
ნუცა: ერთ - ერთი საუკეთესო აგენტი ვარ და დამნაშავეებს ვებრძვი ჩემი სახელიც კი შიშს გვრით და ამ ყველაფერს 15 წლიდან ვაკეთებ და ამ ყველაფერს " ესეთ საქმეში " გარევას ეძახი? მე მიყვარს ჩემი სამსახური და მსიამოვნებს დამნაშავეებთან ბრძოლა!
ჯკ: კაი ხო ზედმეტი მომივიდა !
ნუცა: აქ გამიჩერე !
ჯკ: აწ რა გინდა ??
ნუცა: მაიკა უნდა ვიყიდო !
ჯკ: სერიოზულად ??
ნუცა: სახლის მისვლის დრო არ მაქ ! შენ კომპანიაზე და მამაშენზე უნდა ვიზრუნო სანამ მინაზე გაუგია და ყველა დავუხოცივართ !
ჯკ: კარგი ჩუმად ვარ !
მაიკა იყიდა და უკან დაბრუნდა !
ნუცა: გაიხედე 2 წუთი გამოვიცვლი!
ჯკ: ოკ
ნუცა: მინიდან ნუ მიყურებ დიდი არაფერია დასანახი!
ჯკ: მასეც ვერ ვიტყოდი !
ნუცა: ისე საშინელი შეყვარებული ხარ ( საათს დახედა )
ჯკ: ჩემ შეყვარებულზსც იცი მ
ნუცა : ყველაფერი ვიცი ! ისიც კი რომ 20 წუთში აეროპორტში იქნება.!
ჯკ: ფუ როგორ დამავიწყდა !
ნუცა: კაი წადი შენ მანწანით მე ტაქსით წავალ !
ჯკ: არა ჯერ მიგიყვან ! ჯიმინს გავუშვენ იუნას დასახვედრად !
ნუცა: ოხ ეს იდიოტი ბიჭები რა , საჭესთან დამსვი ! ჯიმინს დაურეკე მოგაკიტხოს მანქანით
ჯკ: რაა ??
ნუცა:გადმოდი ეხლავე აქეთ !