12

451 25 9
                                    

" ნუც შე შეშლილო გოგო , გახსოვს გეუბნებოდი რადგან ერთი სისხლის ჯგუფი გვაქ სისხლსაც არ გადმოგისხავ რომ კვდებოდეთქო . იმის მერე 10წელი გავიდა და ვერც ვიფიქრებდი , რომ ისე შემიყვარდებოდი რომ გულს დაუფიქრებლად დაგითმობდი . ამას იმიტომ გეუბნები რომ ეხლა მაინც იფიქრე საკუთარ თავზე აღარავის გადაეფარო ახლა ჩემი გული გაქვს დასაცავი . ყოველთვის მიყვარდი , ვერ შევძელი სხვისკენ გახედვა. შენთან ყოფნა არ შემეძლო შენ სხვა შეგიყვარდა ამიტომ ესე უფრო ბედნიერი ვიქნები შენთან ახლოს ვარ ამიერიდან ! ჯონგუკს ვერ ვიტან ! თავიდანვე როდესაც მისი და წამოიყვანე და მისი ნახვა მთხოვე , თვალთვალის დროს მივხვდი რომ ეს იდიოტი და ნაბიჭვარი შეგიყვარდებოდა ამის გამო ვერც მინას ვიტანდი და ეჭვიანობა კი ტვინს სულ მირევდა . ეხლა ყველაზე მთავარი არ გაბედო თავის დადანაშაულება , მე ჩემი გული იმისთვის არ მომიცია რომ იტირო , თავი დაიდანაშაულო და უბედური იყო !  ჩემი გული მხოლოდ ერთი მიზეზით დაგითმე ! ბედნიერი უნდა იყო ,იცოდე ვიგრძნობ ! ბედნიერი იყავი ძალიან გთხოვ , ნუ ჯიუტობ ყოველთვის. დატოვე სამსახური ,მილიონი საქმე გამოგდის კარგად  სხვა საქმე აირჩიე . ნუ გამომიტირებ უბრალოდ ერთი დაიმახსოვრე . თავს გაუფრთხილდი რადგან შენი თავი მარტო შენ აღარ გეკუთნის ! ჯონგუკს კი გადაეცი რომ მოვიგე ! მე შენში ვარ ! "

- ნუცა ...
- ჯონგუკ, რა გავაეთო , ტომი ... ის ......მან როდესაც ...... გაიგო........ რომ ტყვი .... გულში ........ მომხდვდა , ექიმს დაუფიქრებლად უთხრა რომ გულს მომცემდა ..... ექიმის უარის შემდეგ კი ტყვია ირსპირ თავში დაიხალა რომ ჩემთვის გული მოეცა ...
- საყვარელო დამშვიდდი , ვიხი რამხენად რთულია ეს ყველაფერი  , მაგრამ შენ ატუ ესე ნერვიულობას გააგრძელებ შეიძლება მისი გული გაჩერდეს !

ექიმი შმოვიდა პალატაში

- ყველა გამოკვლევა წესრიგშია , თქვენც და ბავშვიც კარგად ხართ !
- ბავშვი ??
- რა ბავშვი ??
- მალატიეთ არ იცოდით ?! პაციენტი ორსულად არის . ამიტომ გთხოვთ დამშვიდდით ისედაც რთულია ორგანიზმის გულთან შეგუება და თუ ასე გააგრძელებთ ბავშვსაც ზიანს მიაყენებთ !
- ექიმო ეს იცოდა ტომიმ ხომ ?
- კი! იცოდა !
- მადლობა ! ჯონგუკ ... გუუკ
- მოიცა მე ... მეეე მამა გავხდები ???
- არა დედა !
- ანუ დედა გავხდები ? მოიცაა ... შვილი მეყოლებააა !!!
- დამშვიდდი კარგი !

შემიყვარდა (დასრულებული) Where stories live. Discover now