27

2.5K 280 45
                                    


Ashwin woke up lazily only to find his bed empty . He was bewildered at the moment and dressed himself in a hurry to search for her .

He called Sarath immediately to check whether Sivaangi is at her home or not .

He kept on calling her number which was not available .

Tears threatened to fall down when he rewinded her words , " iniku oru naal na Sivaangi ya iruka poren " ,

Even when he asked her to marry her , she didnt give a proper reply and dodged it , he got carried away by the intimate moment .

He closed his eyes with an unknown sadness without understanding what she was upto .

He received a call from Sarath  ,

" sollu partner "

" Partner , Thangachi inga night fully varala , ipovum veedu pooti iruku , edachum prechanaiya ungalukulla ? " he asked .

" Macha en mansion ku vandru , in 10 mins pesanum " Ashwin drove off to his mansion .

_____________________

" Partner Sivaangi ya engana poirupala ila yarachum ? " Sarath asked .

" Terila partner " Ashwin answered which was way too silent from his normal demeanor .

" Edachum sollu partner , terila terila nu sonna , avala poitala ? nee edachum kathiniya ? ena da panna " Sarath raised his voice .

" Husband and wife ah irundom , I love you sonna , naanum " he struggled .

Sarath understood the situation , and kept his hands on his shoulder ,

" Na solanum nu ila , enikume ne dan soluva enaku , think the possibilities partner " Sarath told .

" Onnu en kooda oru naal happy ah irukanum nu irundutu poita , idula yosika onume ila " Ashwin told

" Moola vela seiyyala kadhal mogathula , ne sonadhu one possibility , inoru possibility edachum yosi " Sarath said

He immediately gained some energy , " en Dhanasekar edachum paniruka kudadhu ? "

" purila " sarath said

" nethu evening la irundu , Sivaangi en kuda dan iruka , may be his men might have followed us la ? " Ashwin gave his piece of doubt

" Nee dan Anitha va engagement adu idu nu panikra sonala , apram ena ? adan ipdi "

" Ila Anitha knows I love Sivaangi , infact engalukulla nadandha elame na ava kita sonen , she was matured enough to understand , next week engagement nu na poi sonen Sivaangi kita nethu " Ashwin blurted out .

" eduku idellam ? " Sarath was perplexed

" 1 week time eh adigam partner , adukulla na kandu pudichiruven , I wanted to propose her on that day avlodan " Ashwin shared his thoughts .

" Ipo Sivaangi ya enganu thedradhu ? paithiyama partner nee ? na namba friend kita solli ava number track down panren , nee mathada paaru "

Ashwin called Rakshan to check out but  his face turned all pale after the call .

" enachu " 

" Avan nethu en kita Hyderabad poren , Sivaangi ya pathuko 1 week sonaan da , ipo ava phone edukalanu enna kekraan " Ashwin left out tears of sadness .

Sarath hugged him " yosi partner , na poi paakren "

As soon as Sarath left , Ashwin called Anitha ..

_________

" Appa , Ashwin next week engagement vechikalam nu sonaaru pa enta na dan late paniten unga kitta solla " she told him in between the breakfast .

" Epo da sonaan ? ipova ? " he asked .

" Ila paa , 2 days back sonaru , na dan maranduten , infact nethu designer kita kooda order kuduthutenu sonaru ipo dan , apo dan enaku strike aachu " she told him .

Dhanasekar scrunched his eyebrows , " Oh adhan avan nethu Sivaangi kooda ponaana ? , poitu apde thirumbi varanum dana , hotel poirukan night full ah varala veliya rendu perum "

" Appa " Anitha pretended to be shocked .

" Aama Anitha , avanga rendu perum onna suthinaanga nethu , nee kavala padadha , Sivaangi veliya vara maata ungaluku Engagement aagra varikum " Dhanasekar said .

Anitha was startled , " Appa avala neenga pudichi vechikonga , aana edum panidadeenga paa , adu thapu dana ? " she passively instilled thoughts .

" Avan una next week eh kalyanam panikren sonalum enaku no problem , actually adu better idea , avan ta nee kalyanam panikalam nu ketu paru , you guys get married , apram inda pichaya vitralam , pichai ku porandava daana iva " Dhanasekar said and went .

Anitha ran to her room and took her phone to her ears ,

" Ashwin I am sorry "

" Ila Anitha nee ivlo panadhe perusu , Enaku elame puridhu , I will take care of Sivaangi , nee na sonadha nambi unga appa va sandega pattala aduve perusu , nee unga appa kita kalyanam ku Ashwin ok solitaanu solidu " he said .

" Ashwin , idu vilayaatu ila , perusa aagum , kalyanam na perusa pananum solvaanga , invitation adu idu nu pogum , ida vera mari solve panikalame " she requested .

" enga amma va vitu pesa solren , kovil ah kalyanam vechikalam nu , adan en appa oda aasai nu , nee kavala padadha , official announcement evening kudukalam nu solidren , adukulla naa .. avala kandu pudichiruven Anitha "

" Ashwin appa Sivaangi ya edum pana mataaru , nee thedu , naanum edachum clue  kedaikudha nu pakren "

______

Ashwin went to her apartment and searched for clues . All he got was his childhood photos which she had kept safely underneath .

He caressed and closed his eyes in frustation .

He didnt know about his tear glands opening up but it did .

Definitely Sivaangi had always been his strength but this time he felt too weak . He finally went to the hotel room to feel her presence .

As soon as he entered , the moments when she shot him didnt play in his mind . Even that didnt affect him much but yesterday he knew he saw her in a vulnerable state and could never erase of her longing for him .

He wanted to leave his suite only because Dhanasekar shouldnt get any clue . He walked into the washroom , but was startled ,

The bathroom mirror , it was written as I love you in a red lipstick . He smiled and caressed it .

He paused and noticed the name below which was written as SK . His eyes widened in surprise and grinned widely about her mentioning Sivaangi Krishnakumar .

He was with all smiles when he left the hotel suite .

Sarath called him , " Partner , ava phone last available , un hotel dan katudhu "

" Ohhh " he reacted

" ena solra , Un hotel ah irupala ? " he asked

" Vaaipe ila Partner , avan edathula dan irupa , avana poi kollanum nu thonudhu , aana Sivaangi safety thadukudhu enna " Ashwin broke the glass in his hand  .

" Avan veetuku naliku nee po , kalyanam pathi pesa , apo clue kedaikudha nu paaru partner "

" Naliku pogradhu prechanai ila partner , aana ava saptalo iliyo "

" Paapa kum onum aagadhu partner  nambu enna "
__________

Chandaas 🧟‍♀️

The strange menace Where stories live. Discover now