5.BÖLÜM

2.6K 156 26
                                    

"Öyle işte ismimi söyledikten sonra telefonu kapatıp yatağın üzerine attım. O saaten beridir de bakmıyorum."

Jimin derin bir nefes alarak bitirdiği cümlesi ile umutla tae'ye baktı.

Tae ise algısını yitirmiş bir şekilde jimine boş boş bakıyordu. Geldiğinden beridir jimin 'in tek anlattığı şey buydu. İlk başta çok fazla heyecanlanmış ve tepkisini göstermişti. Hatta evin içinde fangirller gibi çığlık ta atmıştı. Jimin ise onu zar zor susturmuştu.

Ama şimdi jimin ' in aynı hikayeyi 7. Kez anlatıyor oluşu tae yi canından bezdirmişti.

"Jimin yavrum yeter. Sabahtan beridir anlatıyorsun 7. Yi bitirdin bıraksam 8 ' e de geçersin ."

Tae bıkkınlıkla nefes verirken jimine baktı. Jimin ise kaşlarını çattı , ve tae ye tip tip bakmaya başladı. İşaret parmağını kaldırdığında ise onu tehdit edermiş gibi konuşmaya başladı.

"Tae 7 değil 11 kez anlattım. Sen beni dinlemiyor musun ? bak döverim seni heyecanımı paylaşıyorum şurda gördüğüm muameleye bak . Çabuk çık evimden "

Diyerek tae' ye göz dağı verdi.

Tae hay hay diyerek sanki jimin ona çık dememiş gibi mutfağa adımladı.

" Neyse ya ben gidiyom sen ne yaparsan yap"

Jimin odasına çıkmadan önce son söylediği şey buydu.

Odasına girip dünden beridir yatağında duran telefonu eline aldı. Dünden beridir açmıyordu telefonu. Ya utancı ya ya da heyecanı buna engel oluyordu.

Ama artık açması gerektiğini kendine kendine söyleyip instagrama girdi. Gelen bildirimle çığlık atarak hemen parmaklarını klavyede gezdirdi.

Jeonjk: Selam
Jimin

Chimchimmochi:
Selam
Nasılsınız?

Jeonjk: Nasılsınız mı ?
İyiyim sen

Chimchimmochi: Bende iyiyim
Sorduğunuz için teşekkürler

Jeonjk: Sorduğunuz mu ?
Jimin tanrım

Ben başka biri ile mi konuşuyorum.

Dun bana sevdiğini söylemedin mi

Şimdi de sizli bizli konuşmak da ne demek ?

Chimchimmochi: Ay jungkook

Ne bileyim ya

Nasıl davranacağımı bilemedim


Ne dersem yanlış anlayacakmıssın gibi geliyor çünkü


Yoksa ben sana asla böyle konuşmam

Jeonjk: jimin tanrım 🤦‍♀️

Niye yanlış anlayayım ben seni.

Yanlış anlaşılacak bir konu yok

Kendin ol yeter .

Hem Böyle konuşursan kendimi kötü hissederim

Zaten de hissediyorum

Kendimi sana affetirmeye çalışıyorum

FEMİNEN  ~JİKOOK ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin