19.BÖLÜM

1.9K 118 23
                                    

Bakışlarımı gökyüzüne çevirip ayaklarımı kendime doğru çektim. Sıkıntılı bir nefes verip yanda duran telefonumu alıp saate baktım. Tam tamına 11 dakika 32 saniye geçmişti, jungkookun seni arayacağım demesi üzerine. Ama malesef ki aramamıştı.

Tam bir umutsuz vakaydım.

Bu karanlık odada saniyeleri sayıp jungkookun beni aramasını bekleyecek kadar umutsuz bir vakaydım işte. Boşver jimin salla bu seni ilk kırışı değil desemde kendi kendime boştu.

Kafamı dağıtmam lazımdı. Bunun için en iyi seçenek kitaplardı . Uzun zamandan beridir okumak istediğim yani jungkookun bana okumasını istediğim kitabı okuyacaktım.

Küçük prens

Elimi karşıda duran kitaplığı uzatmam ile birlikte Çalan telefona küfür ettim . Zamanı mıydı bu şimdi . Belki hayat bile bu kitabı jungkookun bana okumasını istiyordu.

Telefonu tekrardan elime alıp arayan kişiye baktım.

Jungkook .

Gözlerim tekrar saate iliştiğinde 13 dakika geçtiğini gördüm. Belki daha sonra beni niye bu kadar geç aradığını sorabilirdim ama şimdi sırası değildi.

Çok bekletmeden telefonu açıp kulağıma götürdüm.

"Selamm "

Heyecandan olsa gerek sesim titremişti.

"Selam jiminee"

Tanrım. Canım acımıştı. Bana bu kadar tatlı seslenmesi canımı acıtmıştı. Elimi kalbime götürdüm. Çok hızlı atıyordu. Lanet girsin.

"Nasılsın bebeğim "

"Bebeğim mii ne diyorsun ? "

Ağzımdan benden bağımsız şekilde çıkan kelimelerle elimle alnıma vurdum. Direk taş ile vurmak gerekiyordu ama malesef ki yanımda taş yoktu. Hem olsa bile jungkooka kavuşmadan boyle bir şey yapmayacaktım.

"Evet bebeğim beğenmedin mi yoksa ?"

Jungkookun hoşnut çıkan sesiyle ister istemez kıkırdadım. Benimle alay ediyordu. Ama bu bile benim hoşuma gidiyordu.

"B-beğendim beğenmez olur muyum ? "

Bir kerede kekeleme be kardeşim bir kerede.

"Jimin sana daha önce çok tatlısın diyen oldu mu. Eğer olmadıysa ben söyleyim çok tatlısın. "

"Olduda senin gibi söyleyeni ilk defa duyuyorum. "

"Anlamadım"

Jungkookun aniden sesi değişmişti. Sanırım söylediğim şey onu kıskandırmıştı.

"Jimin sana kim tatlı dedi benden başka"

Konuyu değiştir jimin konuyu çabuk.

"Ya kookie yıldızlar çok güzel değil mi ?"

Aferim ya aferim cidden çok zeki bir insandım. Bir ara bu kadar iyi konu değiştirme kapasitem olduğu için kendimi ayakta alkışlayacaktım.

"Seninle olan her şey çok güzel jimin"

İşte 2. Bir şok daha geliyordu. O bana seninle olan her sey çok güzel mi dedi. Evet sakin ol jimin sakin. Sakın kalp krizi geçirme jungkooka kavuşmadan olmaz.

"Hey orda mısın ? "

Jungkookun bana seslenmesi ile düşüncelerimden ayrılıp ona döndüm.

"He evet şey burdayım. Ve teşekür ederim. Ama kalbim acıyor. Çünkü bu kadar tatlı bir iltifatı kaldıramıyorum üzgünüm. "

FEMİNEN  ~JİKOOK ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin