Genç adam utancından dolayı evine koşarak girer ve kendisini yatağına atar..
Yuji - Şimdi ne yapacağım.. Nasıl yüzüne bakacağım onun.. OFF!
*telefonu çalmaya başlar*Yuji - kim arar ki bu saatte..??
*telefonunu alıp kimin aradığına bakar ve ekranda sukuna yazısını görünce telefonu yatağa fırlatır*Yuji - AÇAMAM! ama Evimi biliyor. .YA EVİME GELİRSE!? BU DAHA KÖTÜ EN İYİSİ AÇMAK..
*fırlattığı telefonu yatağın üzerinden geri alır ve aramayı açar*Yuji - Alo...?
Sukuna - bir anda kaçıp gittin dur dememe bilene fırsat bırakmadın. Sen iyi misin şuan neredesin?
Yuji - evimdeyim..
Sukuna - güzel.. bugün okula gideceksin değil mi? Birazdan evine geleceğim. Birlikte gideriz. Hem bende iş yerine gideceğim. Yolumun üstü zaten-...
Yuji *aramayı bir anda kapatır*
Yuji - evime geleceğini söyledi..ONDAN ÖNCE EVDEN ÇIKMAM LAZIM!
*kıyafetlerini bir çantaya atar ve telefonunuda yanına alıp üstünde ki pijamalarıyla hızlıca evden çıkar*Sukuna - yüzüme mi kapattı o..? Yoksa bir şey mi oldu acaba..?? En iyisi hızlıca gidip bir bakmak.
*evden çıkıp hızlıca yuji'nin evine gider ve kapıyı çalar*Sukuna - neden kapıyı açmıyor? Yoksa içerde bayılıp kaldı mı...?
*bir şekilde içeri girer ve tüm odaları kontrol eder*Sukuna - evde yok sikeyim.. Benden önce evden çıkmış..
O sırada yuji çoktan o hızla jujutsu teknik üniversitesine varmıştır bilene..
Yuji - Daha önceden bu kadar hızlı koşma özelliğim olduğunu bilseydim gidipte her gün salak gibi gidiş geliş yoluna 40 lira vermezdim..
*nefes nefese bir şekilde kapının girişinde soluklanır ve ardından binaya girer*Megumi - Yuji??
Yuji - he?
Megumi - üstündekiler...?
Yuji - ha o şey.. bir an geç kaldım sanıp apar topar evden çıktım da.. Neyse ki Geç kalmamışım AhahaAhah...
- Yuji iç ses -
Umarım yalanı yutmuştur..Megumi - Amma aptalsın.. gitde üstünü değiştir hemen
Yuji - unutmuşum hemen değiştireyim
*üstünü değiştirmek için diğer binaya girer. Üstünü değiştirdikten sonra toplanacakları yer olan bahçeye çıkar ve bir ağacın altında diğerlerini beklemeye başlar*Yuji - sıkıldım.. NERDESİNİZ YA!?
nobara - anırma be geldik işte.
Gojo - gördünüz mü işte örnek öğrenci erkenden gelip burda bizi beklemiş. Şaka şaka amma enayi ha aHahHaHhahaAh!
Yuji - SENSEİ YA!
gojo - tamam tamam sustum.. EVETT SİZCE BUGÜN NEREYE GİDİYORUZ? HADİ TAHMİNLERİ ALAYIM
yuji - LUNAPARKA MI?
Nobara - kreşe mi?
Megumi - saklambaç oynamaya değil mi...
Gojo - HEPİNİZ YANLIŞ SÖYLEDİNİZ! Bugünnnn BİR KAÇ LANET ÖLDÜRMEYE GİDİYORUZ!
Megumi - sonunda..
Hepsi birlikte yola koyulurlar ancak yol biraz uzun sürer..
Nobara - Daha gelmedik mi??
Yuji - Senseii çok yoruldumm!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Kalpler
General FictionMerak ediyorum adımı duyunca ne hissediyorsun..? Diğer herkes gibi senin için sıradan birisi miyim? Bir özelliği olmayan.. Sadece merak ediyorum birlikte dünyayla yüzleşebilecek miyiz..? Biliyor musun..? Dünya'ya tekrar gelicek olsaydım bu sefer s...