-9-

431 34 9
                                    

Megumi - "bu-..!?"

Yuji " herkes kafasını çevirip bana baktı.. baktı çünkü karşılarında ki kişi benim arkadaşımdı.. sukuna..."

Nobara " İTADORİ!? "

megumi " anlaşılan sensei haklıymış.."

Nobara " bu durumda yapacağımız şey nedir?? "

Megumi - sensei ona karşı kazanma imkanımız olmadığını söyledi.. bu yüzden itadori onunla gidip sen konuşacaksın!

Yuji " ben.."

Yuji " yavaş adımlarla ortalığı kaosa çeviren ve 3. Yıl jujutsu öğrencilerinin çoğunu katleden sukunaya doğru ilerledim.. beni fark etmiş olucak ki kafasını çevirip bana baktı.."

Sukuna " yuji... "

Yuji " sukuna artık durman gerek! Bunları neden yaptığını bilmiyorum bilene.. ama sadece dur artık! Ve daha fazla insanlara zarar verme! "

Sukuna - " anlamıyorsun.. "

Yuji " ha..?? "

Sukuna " duracağım ancak benimle geleceksin.. Ve bir daha buraya gelmeyeceksin. "

Megumi " seni.. tch "

Nobara " bu da ne demek oluyor şimdi ha? Kabul etmeyeceksin değil mi itadori!?"

Yuji " kabul.."

Nobara " Aptal! "

Yuji " kafamı çevirip diğerlerine baktığımda hepsinin o sinirli ve hüsrâna  uğramış yüzleriyle karşılaştım.. "

Megumi " seni bunu yapacak birisi olarak düşünmezdim.. sen aksine savaşırdın itadori.. "

Yuji " haklıydılar.. neden kabul ettiğimi bilene bilmiyordum..veya onunla gittiğimde bana ne yapacağını bilmiyordum.. ancak tek doğru olan bir şey vardı. Oda artık çoktan seçimimi yapmış olmamdı.."

Yuji " beni affedin... hepimizin iyiliği için.."

Sukuna " bu kadar yeter.. "

Sukuna " yuji'yi kolundan tutup oradan uzaklaştırdım ve kendi evime götürdüm.. "

Sukuna " konuşmamız gerek.. "

Yuji " .... "

Sukuna " sana ve diğerlerine zarar vermeyeceğim ancak onlarla ilgili bilmen gereken şeyler var.. senden benimle gelmeni ve bir daha oraya geri gitmemeni söylediğimde bunun nedeni seni düşünmemdi.. "

Yuji " ne..?? "

Sukuna " senden ne gizlediklerini  dahi bilmiyorsun. O çok sevdiğin sensein aslında seni bir süre sonra denek olarak kullanacak. Ve o çok sevdiğin arkadaşlarının bundan haberi var. Şuan bunun anlamsız geldiğini düşüneceksin.. ancak sahip olduğun teknik yasaklanmış bir teknik ve tekniği  kullanan klan'ın ise tamamen yok olmuş olması gerekirdi. Ancak anlaşılan sen kalmışsın.. sensein bunu biliyor ve diğer tüm öğretmenlerde. Seni denek olarak kullanmasalar bilene seni bir süre sonra öldüreceklerdi. Çünkü sahip olduğun teknik çok tehlikeli bir teknik. Şuan mevcut olan bütün jujutsu büyücülerinden daha güçlüsün ve onlar bunu bir tehdit olarak algılıyor. Ayrıca benimle arkadaş olduğunuda biliyorlar ve bu durum yüzünden de bir tehditsin.. Bu arada.. tüm klanın yok olması gerekirdi. Sen nasıl hayatta kaldın?"

Yuji " ben ailemi hiç görmedim.. bana söylenene göre ben doğduğumda ailem beni bir ağacın altına bırakmış ve ortadan kaybolmuşlar..beni büyüten anneannem de bana bakmaya başladıktan 1 yıl sonra  hayatını garip bir şekilde kaybetti.. koruyucu bir ailem vardı ancak 2 yıl önce onlarıda kaybettim ve kendi başımın çaresine bakmak zorunda kaldım..."

Aynı KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin