Megumi "sensei??"
Gojo " çocuklar itadoriye karşı dikkatli olun.. "
Nobara " ha? Neden..? "
Megumi " sensei açıkça anlatın lütfen.. kötü bir durum mu söz konusu? "
Gojo " emin değilim ancak itadori'nin yanında olan kişi sukuna olabilir..Bu yüzden ona karşı temkinli olmalıyız. Sizden onu izlemenizi isteyeceğim."
Nobara " ne yani ikisini gözetleyecek miyiz?"
Gojo " evet ancak bunu yaparken çok dikkatli olmalısınız. Eğer gerçekten o sukuna ise başımız büyük belaya girecektir.."
Megumi " bize güvenebilirsiniz sensei.. "
Gojo " öyleyse şimdi herkes görev başına.."
O sırada sukuna yuji'yi hala kucağında taşımak için ısrar ediyordur..
" S-sukuna Beni yere indir hemen! "
Sukuna " ateşin var. Debelenmeyi bırak daha fazla hasta olacaksın.. "
" Ben hasta değilim!"
İki genç yol boyunca tartışmanın ardından eve varırlar. Sukuna eve girer ve yuji'yi yatağa yatırır..
"Ben hasta değilim diyorum!"
Sukuna " shhh.. şimdi sana sıcak bir çorba yapacağım ve ateşinin düşmesi için ıslak havlu getireceğim burada bekle.."
" delireceğim.. neyse ki gitti... içim rahatladı ohh.."
Sukuna " elimde ıslak havlu ile odaya girdim ve havluyu katlayıp yuji'nin alnına koydum "
Sukuna - "birazdan daha iyi olursun. Çorba yapacağım. bir şeye ihtiyacın olursa bana seslenmen yeterli.."
*Başımla onyladım..*
" aslında benimle ilgilenmesi hoşuma gitti... "
Aradan geçen yarım saatin ardından sukuna'nın elinde bir kase sıcak çorbayla içeri girdiğini görünce yatakta doğruldum..
" teşekkür ederim.."
Sukuna - " Afiyet olsun.." yan tarafta ki tekli koltuğa oturdum ve yuji'yi izlemeye başladım.."
Yuji " çorba çok lezzetli olmuş, eline sağlık "
Sukuna " gülümsedim "
Yuji " çorbayı içtikten sonra boş tabağı mutfağa götürmek için ayaklandığımda sukuna yerinden kalktı "
Sukuna " neden ayağa kalkıyorsun? Ben götürürüm. "
" boş tabağı yuji'nin elinden aldım ve mutfağa gidip elimde bir bardak su ile geri döndüm "
Sukuna " al bakalım.."
" suyu yujiye uzattım "
Yuji " teşekkürler.. senin işe gitmen gerekmiyor mu? "
Sukuna " bir günlüğüne izin alabilirim. "
Yuji " anladım.. neden bir anda okuluma geldin..?
Sukuna " ha o şey ya boşver "
Yuji " hm? "
Sukun " sizi havada garip bir hayvanın üzerinde uçarken gördüm ve merak edip geldim "
Yuji " o megumi'nin nuesiydi.. sensei bizi lanet öldürmemiz için çok garip bir yere götürdü tabi oradan daha sonra çıkamadığımız için megumi nue'yi çağırdı "
Sukuna "demek o yüzden.."
Yuji "mhm.."
Sukuna " umarım benden şüphelenmemişlerdir. Tch.."
Yuji " zannetmiyorum.. öyle bir durum olursa sana söylerim "
Sukuna " pekala.. daha iyi hissediyor musun? "
Yuji " oh, evet daha iyiyim! "
Sukuna " buna sevindim.. "
Yuji " bir anda telefonum çalmaya başlayınca afalladım ve telefonumu hemen elime alıp açtım "
Megumi " neredesin?? "
Yuji " ha şey.."
" kafamı çevirip sukunaya baktım "
" arkadaşımdayım..?"
Megumi " buraya gelmen lazım "
Yuji " eh.. acil bir durum mu var?? "
Megumi " hayır sen sadece gel "
Sukuna " ne diyor bu kaltak? "
Yuji " tamam birazdan orada olurum.. "
" telefonu kapatıp sukunaya baktım "
Sukuna " ?? "
Yuji " gitmem lazım.. beni çağırıyorlar.. ne olduğunu söylemediler ama sanırım önemli bir durum olmalı.. "
Sukuna " pekala.. seni geçireyim"
Sukuna " ayağa kalktım ve kapıya kadar yuji'ye eşlik ettim "
Sukuna " dikkatli ol.. "
Yuji " Beni merak etme.. sonra görüşürüz! "
Sukuna " kapıyı kapatıp içeri girdim "
Sukuna " içimde kötü bir his var nedense.."
Yuji " off.. ne oldu ki acaba?? "
Aradan geçen yarım saat kadar bir süre sonunda yanlarına vardım.. vardım ancak bana karşı olan garip yüz ifadeleri ile karşılaştım..
Yuji " o yüz ifadeniz de ne öye..??
Nobara " ne gibi...?"
Yuji " bana iğreniyor gibi bakıyorsunuzda-..? "
Megumi " sana öyle geliyor olmalı.. peki arkadaşınla neler yaptın? "
Yuji " ha şey benimle ilgilendi.. çorba yaptı. Hasta olduğumu düşündüğü için baya benimle ilgilendi.. "
Nobara " hmm... "
Megumi " anladım.. sanırım sana gerçekten değer veriyor ha? "
Yuji " aslında tanışalı çok olmadı.."
Nobara " öyleyse ona neden bu kadar çok güveniyorsun? "
Yuji " çünkü onun iyi biri olduğunu biliyorum.."
Megumi - " pekala.. inumaki senpai bizi çağırmıştı bir an önce gitsek iyi olur "
Nobara " ha..? neden benim haberim yok? "
Megumi " bilemiyorum her neyse çabuk olun "
3 genç birlikte inumaki senpai'nin yanına gider..
Megumi " geç kaldığımız için özür dileriz senpai.."
İnumaki " Konbu.."
[Toge, başkalarıyla konuşurken sıklıkla “Konbu” kelimesini kullanıyor. Kelimenin kendisinin bir anlamı olmadığını tahmin ediyorum ve sadece “anlıyorum” gibi yanıtlar vermek için söylüyor.]
Yuji " eh.. ne dedi? "
Panda " sorun olmadığını söylüyor.. "
Yuji " oh, anladım "
İnumaki " Tsuna! "
[Tsuna, Toge'nin “Vay canına!”, “Ah, hayır!” gibi duyguları hareket ettirildiğinde kullanılır. veya “Bak, bak!”. Burada "ah,hayır!" Anlamında kullandım]
Yuji " he..?"
Megumi " şuna bakın-.."
Nobara " aman tanrım.. "
Tatile çıkacağım ve gerçekten ne zaman geri döneceğimi bilmiyorum ( Sanırım 9,10 gün süreceğe benziyor ama erken dönebilirim ) bu yüzden yeni bölüm bir süreliğine atamayacağım bunun için çok özür dilerim. Umarım sizi çok bekletmem. Buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim. Geri döndüğüm zaman bir sonra ki bölümde görüşmek üzere canlarım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Kalpler
General FictionMerak ediyorum adımı duyunca ne hissediyorsun..? Diğer herkes gibi senin için sıradan birisi miyim? Bir özelliği olmayan.. Sadece merak ediyorum birlikte dünyayla yüzleşebilecek miyiz..? Biliyor musun..? Dünya'ya tekrar gelicek olsaydım bu sefer s...