Megumi - NUE! *ellerini birleştirir*
Uçan baykuş türü bir shikigami. Bir insanı taşıyacak kadar güçlüdür. Saldırı yetenekleri çoğunlukla gökyüzünden yapılan dalış saldırılarıdır, ancak yıldırım da kullandığı biliniyor..
Megumi - atlayın, Nue bizi buradan çıkartıp en kısa sürede jujutsu üniversitesine götürecektir..
Yuji - HARİKAA!
* hepsi nue'nin üzerine binerler ve havalanırlar *
Nobara - çok yüksek!
Megumi - sıkı tutunduğunuz takdirde bir şey olmayacaktır. Gerçi aşağıya düşecek olursanız nue sizi yakalar..
Yuji - buradan tüm seoul gözüküyor!
Nobara - yuji düzgün dursana tutunamıyorum!!
Megumi - sakin olun..
Nue ile seoul üzerinde uçarken sukuna onları fark eder..
Sukuna - ha? O ne lan öyle??
*gözlerini kısarak bakar*Sukuna - ha? bu itadori??? Arkasında ona sarılan biri mi var ne? Hmm.. bu bir kadın? Neden bu kadar samimi gözüküyorlar-..? Gerçi beni ilgilendirmez.. yada ilgilendirir...
*dönüşür ve onları takip eder**üçü birlikte jujutsu üniversitesine varırlar*
Yuji - BUNU DAHA FAZLA YAPMALIYIZ MEGUMİ!
nobara - kusucam galiba-..
*ağacın dibine koşarak gider ve kusar*Yuji - ayy..
Gojo *ağaç dalına asılmış bir şekilde onlara seslenir*
Gojo - acaba beni buradan kurtarabilir misiniz diye sorucaktım da ahahHahah....
Yuji - sensei?? Orada ne işiniz var?
Gojo - bu sevimli kediyi kurtarmak için ağaca çıkmıştım ama bu minik kedi bana numara yapıyormuş! Ben ağaca çıktığımda kendisi kafamada basıp aşağıya indi. bende burda 1 saattir kurtarılmayı bekliyordum.. AMA TANRI BANA SİZİ GÖNDERDİ! *gülümser ve ellerini birleştirir*
Megumi - hmm.. çok uzaktasın sensei yetişemiyorum...
Gojo - itadori..? *yavru kedi gibi bakar*
Yuji - ama..
Megumi - hadi gidelim burdan.. o bizi orada bırakıp gitmişti sonuçta..
*yujiyi kolundan tutup binaya doğru götürür*Gojo - HADİ AMA BENİ KURTARACAK YOK MUU??
o sırada sukuna insan haline dönüp jujutsu üniversitesinden içeri girer ver önden ilerleyen yuji ve megumiye doğru koşar..
Gojo - bu şekerci dükkanında ki şu garip olan insan değil mi ya?
Sukuna - itadori!
Yuji *panikle arkasını döner*
Yuji - A-..
Sukuna - ha?
Megumi - dili tutuldu galiba..
Yuji *koşarak binaya girer*
- Yuji iç ses -
BURAYA NEDEN GELDİ Kİ!? YÜZÜNE BİLENE BAKAMIYORUM!
sukuna *peşinden gider*
Nobara - noluyor be? İki rahat kusturtmadınız insanı!?
Megumi - arkadaşı geldi bir anda buraya
Nobara - ha kimin arkadaşı? İtadori'nin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Kalpler
General FictionMerak ediyorum adımı duyunca ne hissediyorsun..? Diğer herkes gibi senin için sıradan birisi miyim? Bir özelliği olmayan.. Sadece merak ediyorum birlikte dünyayla yüzleşebilecek miyiz..? Biliyor musun..? Dünya'ya tekrar gelicek olsaydım bu sefer s...