"Minik bebeğim seni çok özledim."Felix kucağında uzanan ve başını durmadan eline sürten Milk'i büyük bir özlemle seviyordu. Gözleri dolduğunu belli edercesine parlarken birkaç dakika önce ağladığı çok belli oluyordu. Oturduğu yerde çökmüş Milk'i severken hemen arkasındaki yatakta oturup bacaklarını Felix'in iki tarafına bırakan Hyunjin ise bu ikiliyi şefkatle izliyordu.
Yarım saat önce Felix camdan dışarı bakarken evinin önünde gördüğü Hyunjin ile başta hiç şaşırmamıştı. Ta ki kucağındaki kedisini görene kadar. Tanrı şahit ki Felix bunların hepsinin bir rüya olduğunu düşünüp durmuştu ama kapıyı açtığı an ona bakıp miyavlayan kedisi ile her şeyin gerçek olduğunu fark etmişti.
Şimdi ise bir aydır görmediği kedisi kendisini unutmadan kucağına kıvrılmışken Hyunjin'e teşekkür etmek istiyordu. Bu yüzden başını yanındaki bacağa yaslamış konuşacakken saçlarına dokunan parmaklarla daha da rahat bir şekilde olduğu yere yayılmıştı.
"Teşekkür ederim Hyunjin, bu yaptığının benim için ne kadar önemli olduğunu bilemezsin."
Hyunjin rolleri değiştiği andan beri bacaklarının arasında oturan gencin saçlarını okşarken mutlulukla gülümsemişti. Felix'i mutlu etmek demek kendisinin de mutlu olmasıydı bir nevi. Bu aynı zamanda da bir özürdü, Milk'i bırakmasına sebep olduğu için özür dilemek istemişti.
"Benim yüzümden oldu, ben özür dilerim asıl. Affediyor musun beni?"
Felix başını biraz daha oynatırken saçlarındaki el gözlerinin kapanmasına sebep olacak kadar naif hareket ediyordu. Milk ise aynı kendisi gibi uykulu bir şekilde sahibinin kolunun altına girip göz kapaklarını örtmüştü. Felix Milk'in kolları arasındaki özlediği hissiyatı ile tebessüm ederken ağlamanın verdiği yorgunlukla gözlerini kapatmamak için kendini zor tutuyordu.
"Affediyorum..."
Sona doğru kısılan sesle Felix'in uyuyacağını anlayan Hyunjin ise hafifçe gülümsemiş ve oturduğu yerden kalkıp önce Milk'i alıp yatağa yerleştirmişti. Sonrasında kendisine merakla bakan Felix'i koltuk altlarından tutup kucağına alırken biraz ilerleyip nazik bir şekilde yatağa bırakmıştı. Milk anında tekrar sahibinin kollarının arasına girerken Felix ise dağılmış saçları ve neredeyse kapanmak üzere olan gözleriyle Hyunjin'e bakıyordu.
Hyunjin çilli gencin üstünü örtmüş ve saçlarını okşadıktan sonra küçük bir buse kondurmuştu. Felix'in bakışları tatlı bir hal alırken bu sefer ki buselerini çilli gencin göz kapaklarına oradan burnuna ve en sonunda dudaklarının kenarına kondurmuştu. Felix'in bir eli Hyunjin'in yanağını bulurken hafifçe pürüzsüz teni okşamış ve başını kaldırıp dudaklarına küçük bir buse kondurmuştu.
Hyunjin bu hareketle kocaman gülümserken Felix kendini biraz geriye çekmiş ve üstündeki örtüyü kaldırıp yanına küçük hareketlerle vurmuştu. Ne demek istediğini anlayan Hyunjin yavaş hareketlerle yatağa girerken kedisinin başını okşayan Felix'e doğru uzanmıştı. Felix başını çevirdiğinde Hyunjin'in yanına uzandığını görmüş ve tatlı bir şekilde gülümseyerek iyi geceler demişti. Hyunjin'in bir eli küçüğün çillerine gidip her birini tek tek okşarken yüzünü uyuklayan gence yaklaştırmış ve dudaklarını birbirine sürtüp minik bir buse çalmıştı.
"Tatlı rüyalar Felix..."
●
TATLI RÜYALAR UYUYUN DA HAM YAPAYIM SİZİ NİYE BU KADAR TATLI OLDUNUZ YA SİZ
Kısa oldu ama ne yapayım çok softlardı dayanamadım 😭
Milk'i oynamak için kayıt başvuruları başlamıştır, ücretiniz bir spoi olacaktır >>>
en sevdiğiniz özelliğiniz ne ?
●
- larren
ŞİMDİ OKUDUĞUN
webtoon ✓
FanfictionLee Felix bir boyslove webtoon çizeriydi, baş karakterini çizerken esinlendiği kişi ise homofobik olan Hwang Hyunjin'di. | texting (ult hyunlix)| by larren not: okumayın bence cringe