Hyunjin gözlerini okuduğu kitaptan kaldırıp bacakları arasında çizim yapan minik çocuğu izlerken ona büyük bir şefkatle bakmıştı.
Felix büyük bir dikkatle çizdiği karaktere ayrıntı eklerken istemsizce dilini dışarı çıkartıyor, çizim eldiveni giydiği parmakları ile de kalemi elinde döndürüp bir yandan da şarkı mırıldanıyordu.Hyunjin karşı masadaki aynadan onun tüm yüz mimiklerini izlerken gülmeden edemiyordu. Saçları gözlerinin önüne düşüp görüşünü engellerken odağını bozmamak için onları düzeltemiyordu bile çilli genç. Bu yüzden de iki de bir kaşlarını çatıyor ve ardından gözlerini kırpıştırıp duruyordu.
Sarı saçlı olan onun bu tatlı hallerine iç çekerek ellerini saçlarına uzatmıştı. Büyük bir dikkatle minik bedenin gözünün önüne gelen saçları toplamış ve bileğindeki toka ile bağlamıştı. Parmakları hâlâ yumuşak saçlarda oyalanırken hafif bir şekilde masaj yapmıştı. Felix bu hareketle kendisini iyice göğsüne yaslarken Hyunjin papatya kokan saçları öpmüş ve okuduğu kitaba geri dönmüştü.
Felix saçlarını toplayıp masaj yapan sevgilisi ile kendini ona daha da yaslarken başına konan öpücükle o da oturduğu bacak arasında yarım bir şekilde dönüp önündeki dolgun dudaklara teşekkür anlamında birkaç öpücük bırakmıştı. Ardından sevgilisinin tatlı kıkırdayışlarına kahkaha atmış ve tekrardan önüne dönmüştü.
Milk veya diğer adıyla Venüs duyduğu seslerle yuvasından çıkıp sahibinin bacaklarına sürtünürken Felix tatlı bir sevinç nidasıyla elindeki tableti kenara bırakmış ve kucağına yerleşen kedisini güzelce sevmeye başlamıştı. Hyunjin de bu görüntüyle elindeki kitabı kenara bırakırken dudaklarını küçük sevgilisinin ensesine değdirmiş ve kelebek öpücüklerini sıralamıştı.
Felix kendini yan çevirip bacaklarını Hyunjin'in bacaklarının üstüne atarken sarı saçlının diğer bacağını kendine çekmesiyle de sırtını o bacağına yaslamış ve başını çevirip dudaklarına uzanmıştı. Hyunjin küçüğünün dudaklarını yarı yolda karşılayıp derin bir öpücük başlatırken bir yandan da ellerini ince beline sarıp onu kendisine daha çok çekmeye çalışıyordu.
Çilli gencin kucağındaki kedi yerini yadırgamış olacak ki sahibinin kucağından kalkıp giderken Hyunjin iki elini de Felix'in beline atıp onu tamamen kucağına çekmişti. Küçük olan kontrolü kaybetmişçesine kendi boyadığı sarı saçları okşayıp çekiştirirken bir yandan da Hyunjin'in yanaklarını okşayıp duruyordu.
Hyunjin yavaşça dudaklarını pembeliklerden çekerken iç çekerek burunlarını birbirine sürtmüştü. Felix bu hareketle iyice kendinden geçerken başını sevgilisinin omzuna yaslamış ve gözlerini kapatmıştı.
"Uykun mu var bebeğim?"
Hyunjin bağladığı saçları büyük bir sakinlikle okşarken bir yandan da çillerine dudaklarını değdiriyordu.
"Hıhım... Uyuyalım mı Huncin?"
Sarı saçlı genç duyduğu hitapla kendinden geçerken Felix'i başıyla onaylamış ve onu yatağa geçmesi için kucağından kaldırmaya çalışmıştı.
"Kucağında uyusam olmaz mı?"
Felix minik sevimli bakışlarıyla Hyunjin'e bakarken sevgilisinin onu reddetmeyeceğinden oldukça emindi ki öyle de olmuştu. Hyunjin oturduğu pufta biraz daha yayılırken Felix'i iyice kucağına yatırmış ve omzunu okşayarak uyuması için şarkı mırıldanmaya başlamıştı. Felix ise başını Hyunjin'in boynuna gömerken aldığı kokuyla gözlerini daha fazla açık tutamamıştı.
Hyunjin tüm gece kucağında uyuyan meleği izlerken bir yandan da çilli gencin güzel kalbine binlerce kez teşekkür ediyordu.
Hyunjin sevmeyi bilmiyordu, Felix ise ona sevmeyi en güzel şekilde öğretiyordu.
●
bu bölümü okurken mantık aramayın nasıl yazdım bilmiyorum çünkü
yazım yanlışları olabilirmilk'i bir venüs bir de milk diye yazmışım iki isimli olsun ne olacak canım
bir gün içerisinde en sevdiğiniz vakit?
●
- larren
ŞİMDİ OKUDUĞUN
webtoon ✓
FanfictionLee Felix bir boyslove webtoon çizeriydi, baş karakterini çizerken esinlendiği kişi ise homofobik olan Hwang Hyunjin'di. | texting (ult hyunlix)| by larren not: okumayın bence cringe