Part 6

111 32 9
                                    

 👩කුකිකිකිකිකි....නැගිටිනවාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාාා...........මන් මෙ 50වෙනි වතාව කැ ගහන...මන් උඩට ඒනවා ඔයා ඒන්නෙ නැනෙ පල්ලෙහාට......

ඔව් මෙ ඔබ මෙ පැමින සිටින්නෙ කුකීගෙ අම්ම වන ඡියොන් මෙනවියගෙ කන්කලු සුම්හිරි (ටකරන්)වොයිස් ඒකෙන් කුකිව ඇහැරවන්න කුකිගෙ ඡාතිය ඇමතිමෙ මහා උත්සවයටයි...

කුකිගෙ අම්ම කුකිගෙ කාමරෙට පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය පඩියෙන් පඩිය අඩි තිය තිය යන්නෙ කුකිගෙ කාමරෙට ගියෙ පස්ස උඩ දාන් නිදාගෙන ඉන්න කුකි කෙනෙක් බලාපොරොත්තුවෙන් වගෙම ඒ හා පස්සට චටාාස් ගාලා ගහන්න යටි සිතෙ තියන සූටි ආසාව මුදුන්පත් කරගනිමින්....

💚💜 I LOVE MY PHONE(TAEKOOK)🐯🐰(top TAE)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang