Selam asklar♡
Oy verip yorum yaparsanız cidden çok sevinirim ^3^
İyi okumalarrr <3333Yoongi'nin evinde Tae'ye onu sikicekmiş gibi bakmamın gayet normal olduğunu düşünüyordum. Eniştem demişti resmen! Baş başa kaldığımızda onun belasını kesinlikle sikecektim. Bir anda Yoongi ortaya bir soru attı.
"Aç mısınız?"
Ve herkesten olumlu cevap aldığında kalktı.
"Hyung bende sana yardım edeyim"
Yoongi, Jungkook'u onaylayınca Jungkook ayağı kalktı.
"Jungkook ben de mi size yardım etsem"
"Gerek yok biz Yoongi hyung ile hallederiz"
"Olsun edeyim"
"Gerek yok siz Jimin ile oturun"
Dedi ve mutfağa gitti.
"Siktim seni Tae"
"Jim, yemin ederim ağazımdan kaçtı"
"Yemin edermiş miş. Adama neden enişte diyorsun!"
Dedim kısık ama vurgulayıcı bir sesle.
"Ağazımdan kaçtı diyorum ama"
"Ben şimdi kaçıracağım onu ağazından"
"Valla özür dilerim lütfen bu tatlı kaplancığı bağışla"
Ona ters ters bakmaya başladım.
"Eğer bir daha olursa bu kaplancığı diri diri yakarım"
"Çok korkutucuydu"
*5 saat sonra*
Saat 23.00'ı gösteriyordu. Hiç uykum yoktu ve yavaş adımlarla merdivenlerden aşağıya indim. Televizyondan sesler geliyordu ve o sırada koltukta uzanıp televizyon seyreden Yoongi'yi gördüm. Oda ayak seslerimi duymuş olmalı ki doğrulararak bana baktı.
"Uyumadın mı?"
"Uykum yok, sen?"
"Bu saatlerde uyumam"
"Ne izliyorsun?"
"Just like heaven"
"Hiç izlemedim"
Yanını göstererek konuştu.
"Gel beraber izleyebilriz"
Yanına yatmamı istiyordu. Koltuk genişti bu yüzden sorun olmazdı sanırım. Yanına uzandım ve filmi izlemeye başladım. Ama bir sorun vardı. Hemen arkamda o varken filme odaklanamıyordum. Bir süre geçmişti ve filmin yarısındaydık. Evet filmi izlemeye başlamıştım fakat belimde hissettiğim ağırlıktan dolayı tüm düşüncelerim bir anda yok oldu. Min Yoongi'nin eli karnımın tam üstündeydi. Yüzümde anlam veremediğim bir sırıtma ile konuştum.
"Onu hissedebileceğini sanmıyorum. Bunun için 4-5 aylık olması lazım."
"Biliyorum. Onun için yapmıyorum zaten"
Sırıtmamın yüzümden silinmesi çok sürmedi yağmurun sesini duymamla...
Yağmurun sesiyle kaskatı kesilirken Yoongi'ye sokulduğumun farkında bile değildim. Anılardan nefret ederdim ve hepsi her yağmur yağdığında gözlerimin önünde belirirdi. Nefes alışlarım hızlanmaya başlamıştı."Jimin?"
"E-efendim?"
"İyi misin?"
"Y-yağmur, komik gelebilir ama yağmurdan k-korkuyorum"
"Asla öyle düşünmem"
Diyerek beni kendisine döndürdü ve bedenimi sardı kollarıyla. Göz yaşlarım gözlerimden süzülmeye başlamıştı ve ben gök gürültüsü ile ona daha çok sokulmuştum. Yağmurun hızı şiddetlendikçe o gün daha çok belirginleşiyordu zihnimde. Annem, babam,kardeşim ve ben. Birde arabamız.
"Y-yoongi-"
"Ben yanındayım. Ben yanında iken korkmanı gerektirecek hiç bir şey yok"
Saç tutamlarımın arasında hissetğim el ile ilk baş ürpersemde daha sonra sakinleşmemi sağlamaya başlamıştı. Eli her hareket ettiğinde biraz daha huzur doluyordum. Kendimi güvende hissediyordum. Onun kolları arasında küçücük kaldığıma yemin edebilirdim. Gözlerim kapandı kendiliğinden. Daha sonra koltukta doğruldu ve beni yavaşça kucağına aldı. Merdivenlere yöneldi ve oldukça dikkatli bir şekilde çıktı merdivenleri. Odasının önüne geldiğiğinde içeriye adımladı ve beni yavaşça yatağa bıraktı. Gideceğini anladığımda konuştum.
"Gitme"
"Ne?"
"Bu gece benimle uyu Min Yoongi"
✧❁❁❁✧✿✿✿✧❁❁❁✧
Umarım beğenmişsinizdirr.
Kendinize iyi bakınn♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby-YoonMin
Fanfiction"Yani bana Güneşin olduğumumu söylüyorsun?" "Evet sana Güneşimsin diyorum" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Yoonmin-->🐥💛🐱 Yan ship(Taekook ve Namjin) ⚠Mpreg ve Feminen Jimin sevmeyen okumasın⚠