Selamm♡
Öncelikle yorum yapıp, oy verirseniz çok sevinirimm♥︎
İyi okumalarr 😽●◉◎◈◎◉●●◉◎◈◎◉●
Min Yoongi
●◉◎◈◎◉●Kollarım arasındaki bedene bakıp gülümsüyordum sadece. Buna mal mal sırıtmak bile denilebilirdi. Bazen keşke hatırlasa diyorum...ama bazen de iyiki hatırlamıyor diyorum. Aslında Jimin ve ben küçükken tanışmıştık. Onu ilk kez o dört yaşında iken görmüştüm. Ben ise dokuz yaşımdaydım. Abi kardeş gibi olmuştuk zamanla ama her şey benim ona bakınca kalp ritmimin hızlanmasıyla değişmişti. 2 yıl sonra Jiminlerin evinde onunla onun yatağına uzanmıştık. Biz Jiminle 2 yıl içinde birbirimizin her şeyi olmuştuk. Mesela onu hiç kimseye değişmezdim,o da arkadaşları onu çağırdığında reddeder bana gelirdi her zaman. Bu kısa bir süre olabilirdi ama bizim için hiçte öyle değildi. Ona bakmıştım o gece ve utanmamıştım hislerimden. Kelimeler kendi dökülmüştü dudaklarımdan. 'Çok güzelsin Park Jimin' demiştim. O ise gülümsemişti bana. Bir süre sarıldık. Sonra bana 'hyung, korkuyorum' demişti. Onun yumuşacık saçlarına bir buse kandurarak sorun olmadığın söylemiştim.
*Flaşback*
"Yoonie hyung, bana şarkı söyler misin?"
"Jimin cidden sesim çok kötü nasıl sevebiliyorsun?"
"Sadece sen kendi mükemmelliğinin farkında değilsin"
"Biliyor musun? Çok güzelsin Park Jimin"
Gülümsemişti Jimin, Yoongi'nin ise bu gülümseme karşısında kalbinin ritmi hemen hızlanmaya başlamıştı. Küçük olan büyük olanın kolları arasına girmişti kıvrılarak ve bu Yoongi için ölüm demekti. Yoongi kalbinin duracağını zannetmişti. Bugün biraz dazla cesurdu Yoongi. İtiraf etmek istiyordu her şeyi. Jimin kıkırdayarak konuştu.
"Yoonie hyung, kalbin çok hızlı atıyor"
Yoongi afallamıştı. Birden konuştu söylemiştim cesurdu büyük olan bu gece.
"Aşık olduğunda ve korktuğunda kalp atışın hızlanır Jimin"
Küçük olan büyük olanın gözlerine bakmıştı.
"Hyung ama sen benden korkmazsın"
"Sen korkabileceğim en son kişisin Jimin"
"O zaman sen?"
Yoongi gülümsedi ve küçüğünün burnunun ucuna minik bir buse kondurdu.
"Yoonie hyung, bilmeni istediğim bir şey var"
"Neymiş"
"Benimde kalbim senin yanında hızlı atıyor"
Küçük olan, büyük olanın beklemediği bir şey yaparak büyüğünün dudaklarına masum bir buse kondurarak geri çekildi. Yoongi ilk baş afallasada sonra küçüğünün kızarmış yanaklarına bakıp kıkırdadı ve küçüğünün yanaklarını öptü. Bir süre öylece sarıldılar.
"Yoonie hyung, neden bilmiyorum ama korkukuyorum"
Yoongi küçüğünün yumuşak saçlarına buse kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby-YoonMin
Fanfiction"Yani bana Güneşin olduğumumu söylüyorsun?" "Evet sana Güneşimsin diyorum" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Yoonmin-->🐥💛🐱 Yan ship(Taekook ve Namjin) ⚠Mpreg ve Feminen Jimin sevmeyen okumasın⚠