Omegaverse.
Bottomjin.
Omega!jin.
Alfa!jungkook.
Smut!
7615 kelime.
İyi okumalar!!!
-Part1-
Seokjin elindeki küçük kartı cebinin içinde öyle bir sahiplenici şekilde tutuyordu ki sanki elinden kayıp yere düşse hayatı da o küçük kartla yok olacakmış gibiydi.
Parlak gözlerini ve yüzündeki geniş gülümsemesini görenler elinde sıkıca tutuğu o şeyi milyon wonluk değerinde bir çek zannedebilirdi ama o kart basit bir kâğıttan yapılmış hediye çekiydi. Evet, Seokjin hayatı buna bağlıymış gibi tuttuğu o şey bir hediye çekiydi. Hem de bir spor salonuna ait hediye çeki...
Küçük adımları hediye çekini kazandığı üç katlı spor salonunun girişinden içeriye attı. Daha önce bu kadar geniş ve bu kadar çok spor aletlerini bir arada görmemişti. Heyecanlı ve meraklı gözleri uzun bir süre etrafta gezindi. Hareketli müzik eşliğinde koşu bandında koşanlarda, ağırlık kaldıranlarda, barfiks çekenlerde ve daha adını bile bilmediği aletlerde spor yapanlarda olan gözlerini en sonunda giriş kapısının hemen yanında bulunan danışmana çevirdi.
Gülümseyerek "Merhaba!" diyen Seokjin danışmadaki görevliye baktı ama görevlinin ona düz ve ifadesiz bir yüzle bakması ve akan saniyeler içinde hala konuşmamasıyla "Ben kayıt olmak istiyordum-Yani olabilir miyim?" diyerek devam etti.