Taejinkook- One Night

1.8K 85 44
                                    


merhaba!! bu twitter hesabımda mini au şeklinde paylaştığım bir kurguydu ve burada da paylaşmak istedim. bir kısmı aynı ama eklediğim, au halinde olmayan yerler var. umarım beğenirsiniz, 8k kelimeden oluşuyor. iyi okumalar<3

uyarılar: çaylak, üniveriste birinci sınıf öğrencisi jin ve basketbol oyuncuları ve dördüncü sınıf taekook. bottomjin, maknaejin, toptaekook! SMUT! dirty talk, seks sırasında kamera ile kayda alma, +18!


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



__



"Maç harika değil miydi?"

Ellerini ceketinin cebine sokan Seokjin muzip bir sesle "Maç mı harikaydı yoksa oynayanlar mı?" diyerek yanındaki arkadaşı Hoseok'a güldü ve kalabalık spor salonundan kendini dışarıya attı.

Hoseok ile üniversitelerinin basketbol takımının maçını izlemek için kampüsteki spor salonunda gelmişlerdi. Her hafta olan maçlara eksiksiz gitmişlerdi şimdiye kadar. Seokjin basketbolu sevdiği için maçlara gelirken Hoseok ise basketbolla ya da herhangi bir spor dalıyla alakası olmamasına rağmen sahadaki yakışıklı erkekleri izleyebilmek için Seokjinle her hafta maçlara gidiyordu.

Bir koluyla Seokjin'i dürten Hoseok "Cevabı biliyorsun." deyip göz kırptı ve Seokjinle birlikte bir kahkaha attı. İkili gülüp sohbet ede ede giderken Seokjin arkasından seslenen sesle durdu ve ona doğru gelen tanıdık bedene baktı.

Seokjin yüzüne bir gülümseme koyup "Yoongi hyung ne yapıyorsun?" diye sordu. Biraz önce sahada top süren ve şimdi karşısında hafif ıslak saçlı olan oğlanla küçüklükten beri tanışıyordu. Seokjin Yoongi'den üç yaş küçüktü ama küçükken çok fazla oyunlar oynamışlar, vakit geçirmişlerdi. Ailelerinden dolayı farklı şehirlere gidip ayrılmış olsalar bile iletişimi asla kesmemişlerdi. Hatta Seokjin'e basketbolu sevdiren de Yoongi hyungu olmuştu.

"Seokjin seni arıyordum."

"Bir şey mi oldu hyung?"

"Senden bir şey isteyecektim." diyen Yoongi elindeki dosyayı Seokjin'e uzatıp "Bu dosyayı Taehyung'a verir misin?" diye sordu.

Seokjin kaşlarını havaya kaldırıp "Hangi Taehyung'a?" diye sordu ve Yoongi'den bir göz devirme alıp "Kaptan Taehyung'a mı?" diye tekrar sordu.

"Evet, kaptan Taehyung'a. Başka Taehyung mu var- her neyse." diyen Yoongi saçlarını geriye atıp "Onu aradım ama bulamadım soyunma odasında da yoktu ve benim acelem var hemen gitmem gerek. Biliyorsun bir haftalığına ailemin yanına gidiyorum bu yüzden bunu benim yerime verebilir misin?"

"Veririm ama nerden bulacağım ki onu?"

"Buralarda bir yerdedir. Soyunma odasında yoktu ama belki gitmiştir oraya bak ya da kafeteryaya falan bak. Bugün vermezsen sorun değil yarın ya da ertesi gün de verebilirsin. Ama kesin ver tamam mı takımla ilgili, önemli."

Ichini Kochini SeokjinnieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin