Elrabolva

1.3K 12 0
                                    

Lisa és én elmentünk bulizni én eléggé untam magam ezért elindultam haza mivel taxira nem volt pénzem és nem akartam hosszú utakon keresztül menni ezért a rövidebb utat választottam .

Sötét volt én meg egyedül barangoltam nőként egy csomó kocsi ment el mellettem aztán egyszer csak egyet sem láttam a hely kihalt volt. .

Sétáltam tovább majd egyszer egy ajtó csapódásra lettem figyelmes kicsit megilyedtem ezért gyorsabban vettem lépteim  de utolértek és egy zsákot húztak a fejemre a torkomban dobogott a szívem nem tudtam mi tévő legyek hiszen az utca ki volt halva . Majd elindult a furgon . Pár kilométerre megalltunk . Kivettek a furgonból és cipeltek sokat kellett gyalogolniuk. Majd elkabitottak.

                               Másnap

A szememet nyitogattam és egy alakot láttam aki zsebre dugott kézzel nézett engem eléggé puccos hej volt mármint nem egy pince hanem egy szoba mintha valami luxus hotel szobája lenne . Felültem és megszólalt a férfi .
Jó reggelt báránykám mondta majd leült az ágy végébe . K-kivagy kérdeztem Hol vagyok és miért vagyok itt . HÉ kislány elég a kérdésekből majd mindent meg tudsz a maga idejében elöször is öltözz valami csinosba mondta . De nekem nincs csinos ruhám . Nézd meg a gardrobot . Lent várlak a vacsoránál .

                      "  Fel öltöztem "

                      "  Fel öltöztem "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Outfit

Lementem majd ott várt . De dögös
gondolta az idegen . Ülj csak le  lazacot készítettem ha megfelel a hölgynek .
Meg de miért vagy velem kedves ha elraboltál . Mert a telkemre tévedtél és ezt nem hagyhatom . N foglak bántani de viszont segítened kell a házi munkában nem szökhetsz el soha és ma este fél kell jönnöd hozzám beszélgetni . Bort esetleg . Nem köszönöm "meg kajáltatok majd fel mentetek a szobájába .

Jason part

Akkor elmondok mindent . Jason Cooper 27 éves maffia vezér vagyok a nők kedvence . Nem akarlak bántani csak rosszkor voltál rossz helyen  na menj át a szobádba a többit úgy is tudod . Jó éjt szépségem . Nem semmi nő az alakja egyszerűen gerjesztő  soha nem láttam hozzá hasonló szépségét és a dús ajkai megőrülök de meg dugnám .

Lia part.

Ez a fickó egy őrült Jézusom csak haza akarpkenni őrült de eszméletlen dögös az ingjén áthatoló kocka hasa a kigyúrt lába az eres keze Jézusom álom csávó .

Folytatom .

Remélem tetszik ez a rész ja és hogy legyen ilyen hogy outfit meg smink haj stb mert akkor rakok bele remélem tetszeni fog ♥️ elég rövid lett de egyelőre látni akarom hányan nézitek .

Maffiába Habarodva Where stories live. Discover now