Lia: ahogy haza értünk már mentem is fürödni. Jason meg a konyhába vacsorázott és beszélt valakivel. Ahogy végeztem én is lementem. Láttam hogy a tekintete végig fut rajtam egy rövid kis vaszlngatya és egy vászon ing volt rajtam. Ahogy lementem mellette éreztem a fenekemen a tekintetét de még mindig beszélt valakivel.
Végre lerakta. Meg kérdeztem hogy eszik e velem de német mondott. Inkább csak közeledett felém és perverz mosolyra húzta a szályát. Ahogy ott állt előttem sugott valamit a fülembe.Nagyon de nagyon meg kivantalk abba a ruhába. Meg fagyott bennem a vér. Fél nézett rám és láttam a szemében a tüzet és a vágyat. Talán egy kicsi csillogást is felkapott és egyből rohant velem a szobájába. Ahogy fel értünk már dobott is az ágyra. Ma hosszú eszakad lesz virágom.
Lassan a fogaval lehúzta róllam a nadrágot majd az ingemet is szetgombolta. Így a melleim ládszottsk. El kezdte kényeztetni a bimbómat. Felsohajtottam majd észre vette hogy még a tanga rajtam van. Letépte és csiklómat kezdte kényeztetni a szájával. Had ne mondja már majdnem el mentem de meg állt. Nem is értettem. Le néztem és láttam hogy húzza magára a kotont. Hirtelen mozdulattal megforditott és racsapott a fenekére. Majd belém hatolt. Nem is kellet sok mindketten el élveztünk.
Másnap korán keltem és már mentem is le kávét csinálni. Felmentem vissza és még mindig csukva volt a szeme. Be bújtam mellé és a takaró alá mentem. Lehuztam a gatyáját és megmarkoltam álló péniszét.
Fel is kellt. Le húzta a takarót megmarkolta a hajam és rá helyezte a fejem a farkára. Szopni kezdtem először finoman de gyorsítani kezdett.A számba élvezett és én jó kislány módjára lenyeltem.
Jason: sokszor szeretnék erre kelni.
Ma még lehet jönnek reszek 😘
YOU ARE READING
Maffiába Habarodva
RomanceRemélem tetszeni fog sokatoknak a story a helyes írásokat elnezni 😂 sok 18+ rész trágár szavak majd jövök a többi résszel