Kínos !

915 14 2
                                    

Mivel nem bírtam aludni meg egyébként vágytam is jasonra ezért maszturbálni akartam de nem volt nallam a kedvenc vibrátorom úgyhogy az ujjaimra voltam hagyatékolva . Elkezdem kényeztetni a csiklom majd a másik két ujjammal a felnyúltam magamnak ami egy kissebb sóhajt váltott ki belőlem .

Már majdnem az orgazmus szélén voltam mikor egy köhintést hallottam Jason volt az . T-te mit-t keresel itt . Levegőért kapkodtam . Egy szál bokszerban állt meg előttem és mormogott valamit de nem értettem mert el volta a tudattal ,hogy látott mennyit látott ? Miért látta ? És miért nem szólt közbe ? Zavaros volt a fejem , tele gondolatokkal .

Majd le ült mellém és a fülembe súgta, hogy "iszonyatosan sexy volt akit csináltál " . Nem bírtam koncentrálni mert a hatalmas álló péniszét néztem mely kidudorodott az alsógatyája alól .

Észbe kaptam és kiküldtem de nem nagyon akart mozdulni majd erőteljesebb hangnemben szóltam . Felállt és kiment . Iszonyatosan kellemetlen volt az egész szitu.

Reggel:
Mivel már tudom hol a konyha elindultam ételért mert a pocakom már nagyon éhes volt ezt korgassal jelezte

Találtam is tojást csináltam rántottát . Miközben tömtem magamba a kaját Jason megjelent és köszönt . Jó reggelt fürge ujj mondta majd mosolygott . Majdnem kikoptem a narancslevet amit szürcsöltem . Mit mondtál ??

Kérdőre vontam . Fürge ujj válaszolta. A tegnap este tudod nézett perverz mosolyal a szályán . Én csak ittam tovább mikor le ült mellém és ő is elkezdett enni . Jó étvágyat mondta majd csak úgy tömte magába a rántottát

Jason pov :
Iszonyatosan dögös volt az éjjel annyira meg dugtam volna de nem lett volna fer az ő szemszögéből . Meg csak most van itt második napja de már most tetszik nekem . Várjunk ne butaskodj Jason nem tetszik neked senki . Most magammal veszekedek elment a maradék eszem .

Végeztem a kajával és megkértem hogy mosogasson el . El is kezdte . Bámultam mint valami megszállott gyönyörű homokóra alakja és , ragyogó puha bőre  egyszerűen elvarázsol . Na én megyek a melóba mondtam neki majd bólintott .

Maradj itt majd jövök .

Lia pov :

Mit kezdjek magammal talán fel kéne először öltöznöm . Egy piros csipkés tanga bugyi és egy jasontol lopott póló  ennyi majd ha haza jön fel öltözők normálisan .

Telt az idő én meg már másodjára kezdem újra nézni a Vámpírnaplók című sorozatot . Majd begurult a garázsba a kocsi amit nem hallottam . Jason bejött én meg egy szál bugyiban és pólóban ültem a kanapén . Nagyon elpirultam . Hogy kelnek most fel nem hiszem el .

Jason pov:

Vajon miért nem áll fel ? Hoznál nekem egy pohár vizet . "Lia nemar Jason komoly " persze valaszolts majd felállt . Megragadt a szemem egy ponton a fenéken a szép kerek kidolgozott fenéken
. És az én pólón van rajtad ??? Igen kényelmes volt na választa majd hozta a pohár vizemet .

Majd még jövök ma reszekkel remélem eddig tetszik 😂

Maffiába Habarodva Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt