Már megint?

206 12 1
                                    

Reggel iszonyatos fejfájásra kelltem . Le mentem fájdalomcsillapítót keresni de nem találtam . Így csak egy pohár vizet ittam ,aztán mentem a hűtőhöz hogy egyel valamit amikor is egy kis cetlit találtam a htőre mágnesezve . Meglepődten olvastam a következőket :
"Lia nekem most el kellett mennem egy üzleti útra pár napra addig is van kint egy meglepetésem számodra ők fognak rád  vigyázni távol létemben". Fel voltam háborodva és nem azért mert elment hanem mert a tegnapi után még ilyen nyugodtan tudja közölni a dolgokat és ez felbosszant. De mindegy is kimentem az udvarra megnézni a meglepetésemet ami fogadott az valami hihetetlen volt az állam is le esett . Kettő gyönyörű Cane corso volt az ajtó előtt pihenve . És engem néztek .

Jó már el is neveztem őket a fekete lesz Vegas a barna pedig Árész

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jó már el is neveztem őket a fekete lesz Vegas a barna pedig Árész. Gyönyörűek megsimogattam őket és már is éreztem hogy kötődnek hozzám olyan aranyosak voltak hogy az már valami lehetetlen . Be mentem hozni nekik kaját és vizet majd mikor mentem ki valami zajra lettem figyelmes . Leraktam a vizeket és a kajákat majd a zaj irányba mentem Vegas és Árész követték hm szeritenn erre betanitottak őket gondoltam magamban . A zaj egyre erősebb lett egy iylen motoszkalo hang volt . Be léptem Jason irodájába de semmi majd a lábam között kirohant valami . Utána rohantam de Vegas és Árész ott maradtak kergettem fel alá a házban majd egyszer véletlen megcsúszott a lábam és le estem a lépcsőn nem sokra emlékszem csak arra hogy elájultam. Vegas nyalakodására kelltem ott feküdtem a lépcsőn és a bokám eltört szerintem mert nem tudtam rá állni . Tele voltam zúzódásokkal . Ki vettem a telefont a zsebemből és hívni akartam a mentőket de aztán rá jöttem hogy ide nem szabad hivnon meg mikor ide hozott kaptam egy cetlit amin az házi orvos neve volt és száma tárcsáztam gyorsan . -Jó napot  köszöntem bele -jó napot DR. Cambel Mason vagyok . Maga kicsoda ?- Lia vagyok Jason -el kellett gondolkodnom kije vagyok - Jason unokahúga vagyok és segítséget szeretnék kérni mert le estem a lépcsőn és szerintem eltört a lábam fáj mindenem - rendben Lia most annyit kérnék tőled hogy nyugodj meg már indulok is kérlek ne mozogj!- leraktam majd vártam egy 10 perc múlva ajtó nyitodast hallottam Vegas és Árész már rohantak volna oda de megállítottam őket mielőtt letépik szegény Mason fejét . Be jött és köszönt egy 50-es éveiben járó férfi állt előttem . Kedves kisugárzása volt . Majd leguggolt elém és már neki is állt vizsgálni nagyon fájt a bokám amikor hozzá ért . -hat kisasszony nem túl jók az eredmények ezt meg ránézésre és még tudom állapítani hogy eltört most be viszem önt a redelőbe és ott egy teljes kivizsgálást csinálunk - mondta majd segített felállni és kivinni az autóba . A vizsgálatok végén bejött a szobába és közölte hogy gipszelni kell és van még egy kis gond . - Maga...

Ma még tuti fix jövök resztekkel irtózatosan sjánlom hogy eltűntem de az érettségi miatt muszáj volt tanulnom és ma van egy kis szabad időm ezért írok de mostmár hétfőtől megint jövök rendszeresen. 🥰

Maffiába Habarodva Where stories live. Discover now