Olyan jó érzés volt ahogy a puha ajkai hozzám értek. Azt hiszem szerelmes lettem, de nem akarok.
-szia, holnap találkozunk-mondta kedvesen.
-szia-mondtam,majd nyomtam az arcára egy puszit.
A nap többi részében nem történt sok minden tanultam mivel holnap matek tz. Ja meg Atin járt az eszem. Nagyjából egész este.Másnap reggel megint kómàsan keltem, nagyjából úgy néztem ki mint egy hulla. Na de feltettem egy sminket és feloltoztem és indultam is a pokolba. De egy valaki jobbá teszi a pokolt....igen jól gondoltatok, Ati.
-szia-köszöntem neki kedvesen.
-szia, hogy vagy?-mondta Ati.
-jol te?-kerdeztem.
-èn is.
-na az jó.
Kezdődött a magyar óra. Hát mit ne mondjak ez is kurva szar volt. Mint a többi. Szünetben Atival beszéltem, erről hogy hogy fog sikerülni a matek.
-nekem szerintem jól mivel tegnap egész este tanultam-mondtam neki.
-hàt én nem nagyon tanultam de tudok mindent szerintem.-mondta halkan.
-na mindegy is én szurkolok. Menni fog oké?
-remelem, és köszi.
Erre nem bírtam tovább, megpusziltam. Ő meg viszza puszilt. Olyan cuki volt. Az egész osztály minket nézett, de leginkább Kata, ő az osztály ribije. És lehetett tudni hogy mindig is szerette Atit.
-mit képzelsz magadról Hanna?-mondta Kata dühösen.
-èn aztán semmit-mondtam viszza.
-a pasimat puszilgatod-mondta idegesen
-na na na aljàl meg egy szóra, soha nem voltam, nem vagyok, és nem is leszek a pasid.-mondta Ati.
-ribanc-mondta halkan Kata és elment.
-uristen ez aztán nagy volt-mondom.
-legalàbb elment-nevettett Ati.
Óra közepén a tanár rosszul lett ezért, be vitték a kórházba és vége lett az órának. Tudom nem szép dolog amit mondani fogok de most jó hogy nincs óra, legalább beszélgethettem Atival. Szünetben mentem a büfében Larával.
-na szia-mondtam.
-henlo-modta Lara.
-kèpzeld el randira hívott egy fiú a suliból-mondta boldogan Lara.
-uuuu, hogy hívják?-kèrdeztem.
-Patrik....ugye milyen szép neve van?-kèrdezte csillogó szemekkel.
-na sok sikert
-koszi
A büfében meg ittunk egy kávét és mentünk is órára. Persze hogy matek jött. A kedvencem......
-na sok sikert-modntam Atinak.
-neked is manó-mondta Ati.
TESSÈK?MANÓ?URISTEN MANÓNAK HIVOTT.MI A FA....
-na szerinted hogy sikerült neked?-kèrdeztem.
-hát...nem valami fényesen, de az a fontos hogy legyen legalább egy 2est-nevetett Ati.
-hàt azért szerintem elerek egy 4est-mondtamBocsi hogy ez egy ilyen rövid rész lett, de túl sok táborba megyek szóval nincs sok időm. De hozok legalább minden héten egyett.
Puszi H.
YOU ARE READING
Szeretlek ff Azahriah❣️
FanfictionA suli első napján egy új osztalytars megváltoztat mindent Hanna életében. Megfog birkózni a nehézségekkel? Olvass bele ha kíváncsi vagy.😉 Jó olvasast