4 rész

117 3 2
                                    

Ati szemszöge
   Amikor Hanna beèrt az egyik ismeretlen barátjával volt. Egymásra köszöntünk, de a barátja szornyulkodve nézet ránk.

- Ti? Együtt? Bocsi, de mi van?
- Igen, hát tudod. Hosszú story. Majd.... - de nem tudta befejezni, mert becsengettek.
Ki nem állhatom a fizikát. Muszáj volt ezt megbeszelem vele:
- èlet, elbeszélhetnénk erről? Mi lesz a kapcsolatunkkal? - mondta Hanna.
-èn mèg szeretnék ismerkedés fázisba maradni- mondtam
  Láttam Hannàn, hogy zavarja a válaszom, de nem foglalkoztam vele.
- megtennéd hogy válaszolsz? Elintézted annyival, hogy " még ismerkedni szeretnék"?
- igen, mert ez a véleményem. Ha nem tetszik, nem szólj hozzám. Esetleg menjünk egyből ágyba?
- jaj de hülye vagy! Nem! De úgy gondolom, előre haladhatnánk.
- és miért? Még nem annyira ismerjük egymást.
- most kérlek hagyj békén. Majd beszélünk erről. - hagyott ott gondolataiban Hanna.

Istenem ez a lány. Mit akar még? Bujjak mellé az ágyában?
Én nem szeretnék összeveszni vele, de meg kell értse hogy nem szeretném elsietni. Főkèppen azért mivel ezelőtti kapcsolataimba pont ez volt a gond, hogy elsiettük.  Vele végre éreztem az igaz szerelmet, de most nem tudom.
Összezavart.
  Elteltek az órák végig csendben. Nem beszéltünk Hannaval reggel óta. Mikor hazaértem, nagyon nagy bűntudatot éreztem. Hiányzott, hiányzott ahogy megölel, mikor megcsókol..... Hiányzik. Rairtam, hogy gondoljuk át és hogy bocsánatot szeretnék kérni.
  Paulsonati
   Szia Hanna, szeretnék bocsánatot kérni. Bűntudatom lett, hogy ilyeneket mondtam,  nem akarom elsietni. Ezelőtti kapcsolataimmnal mind ez volt a gond. És veled nem szeretném elszurni, mivel szeretlek.
  Kovács.hanna.
   Èn kell bocsánatot kérjek. Sajnálom hogy sürgettelek. Nagyon nagyon nagyon sajnálom. És én is szeretlek. Mindennel jobban.🥺
  Paulsonati
    Akkor kibekultunk?
  Kovács.hanna.
    Ha te nem haragszol akkor igen❤️

Mikor ezt megbeszéltünk akkor egy nagy kő esett le a szívemből mivel azt hittem örökre haragudni fog rám, de nagy örömömre nem. Boldog voltam. Nagyon.
Másnap
  Reggel az idegesítő èbresztőmre keltem. Elmentem a fürdőbe, fogat mosni, stb. Meg reggeliztem és elindultam a suliba. Amikor oda értem meg nem volt ott Hanna, de ezt már megszoktam mivel mindig én érkezek be hamarabb. Körülbelül 20 percre rá érkezett meg.
-szia-mondta bizonytalanul.
-szia-mondtam-hogy vagy?
-hàt mèg mindig haragszok magamra amiért siettetni akartalak.
-semmi baj, az a lényeg hogy végre kibèkültünk, és szeretjük egymást.
-köszönöm
-de mit?-kèrdeztem.
-hogy megbocsátasz.
-neked bármikor.
-szeretlek.
-èn is, nagyon.
  

Na sziasztok. Bocs hogy ilyen rövid, csak hát ezt is egy hét alatt hoztam oszze. Szeretném megköszönni VajnaCsongornak a segítséget.
Ígérem ennél csak hosszabbak lesznek.
   
 

Szeretlek ff Azahriah❣️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora