1 rèsz

331 9 5
                                    

   Kovács Hanna vagyok. 17 èves. Magyarországon lakom, azon belül Budapesten. Gárdonyi Géza általános  suliba járok(nem lakok Magyarországon csak internetről vettem a sulit). Utálom a sulit, habár ki nem? Év eleje volt és persze új osztálytársak....
-Sziasztok gyerekek! Remélem jól telt a nyár. De most jöhet a tanulás.-vàgtam hülye fejet- Új osztàlytàrs is jött. Pontosabban 1.
Kerlek mutatkozz be.
-Bauko Attilának hívnak, 17 èves vagyok. Szerintem ennyi.
-Ülj oda Hanna mellé!-mosolyogtam.
     Miután leült mellém rámnezett és végigmèrt, és kezde is az órát az oszi.
Pont amikor kièrtem akkor szólt hozzám Ati.
-Szia, bocs hogy zavarlak, hazakiserhetlek?-mondta Ati felénken.
-Hàt felőlem-mosolyogtam és belenéztem abba a gyönyörű szempárba. Teljesen szerelmes lettem abba a mogyoróbarna szemeibe.
     Az út nagyrésze azzal telt hogy beszelgettunk. Jobban megismertük egymást. Megtudtam róla hogy szeret gitározni, van egy youtube csatornája es énekel is. Szokott koncerteket is adni.
    Mikor oda értünk elbucsusztunk és ami meglepett hogy....megpuszilt.
-Bocs nem tudom mi történt velem-mondta Ati.
-Semmi baj-mondtam, majd elköszöntünk és haza ment ő is.
   Egész este ezen gondolkodtam. Nem tudom hogy most mit érez irántam. De igazából nem izgat mivel belém kb senki sem szerelmes. Szóval hagyom az egészet és be tudom annak hogy nem tudta mit csinál.
   Reggel elég nehezen keltem. Ilyenkor meg tudnam ölni Justin Biebert mivel a STAY című dala az èbresztőm. Na de ezt a napot is el kell kezdeni valamikor....
     Reggel csak szokásosan telt, kicsi smink ami csak egy kis tusbol, pirositoból és szempilla spirálbol àllt.
Reggeliztem és betettem az uzsit a táskámban és el is indultam a suliba (sajnos). Út közben összetalàlkoztam a legjobb barátnőmmel, Larával. Ő is egy osztályba van velem szerencsére. Nélküle nem nagyon bírnám ki a napot.
       Amikor beèrtem egyből megakadt a szemem Atin. Ott ült egy fekete pulcsiban és melegítőben. Az igazat megvallva szomorúnak tűnt. Zenét hallgatott. Oda mentem és köszöntem neki. Nem válaszolt. Utàna hangosabban, akkor màr felkapta a fejét.
-Szia-kapta fel a fejet-bocs, nem vettelek észre.
-Semmi baj csak jó reggelt kívántam-mondtam
-Neked is-elhuzta a fejét.
Az után már nem nagyon beszèltünk.
De hallota Lara, hogy arról beszélnek hogy milyen jól nézek ki és hogy Atinak tetszek. Hirtelen nem nagyon hittem neki. Sőt még elleneztem. Ati ma megint hazakisèrt. Igaz 2 napja ismerjük egymást de nagyon jól érzem magam a társaságában. Haza felé is nagyon sokat dumàltunk. Szeretek vele beszèlni. Megnyugtató a hangja. Lehet nyalás de igaz.
-Mondhatsz nemet de eljösz velem egy randira?-mondta nagyon halkan a "randi" szót.
Őszintén lefagytam. Nagyon megijedtem mivel az előző pasim eléggé átvert. Maradjunk annyiban hogy megcsalt és azóta fèlek szerelembe esni.
-i-i-gen-nyögtem ki halkan és félve.
-Majd rád írok mikor és hol, oké?-mondta.
-oksi, szép délutánt.
-Neked is.
    Reggel....megint fel kell kelni, de mièèèrt? Na mindegy. Reggeli rutinomat elvégezve kezdtem neki a napnak. Betettem az uzsit a táskámban és indultam is a börtönbe. Lara várt az ajtó előtt mivel nagyjából minden reggel együtt megyünk, kivéve ha nem. Amikor oda értünk akkor azok a "menő fiúk" vegigmèrtek és csak sugdolóztak rólunk. Leültem Ati mellé és csak néztük egymást....becsengedtek. Matek óra volt, mit mondjak a kedvencem xd.
Atival vegigtelefonoztuk és azon vezsekedtunk kié a nagyobb score a Subway cuccban(xd). Hát Ati nyert...
    Szünetben lementünk a büfében Larával és én kértem egy kávét ő egy hellt. Megidtuk és beszélgettünk inkább a fiukrul. És persze szoba jött Ati is.
-hàt elhivott randira.-mondtam halkan.
-URISTEEEEN!!!-mondta kurva hangosan.
Oda jött a többi lány és elkezdték kérdezni hogy mi történt??-èn meg válaszoltam nekik hogy semmi.
Szerencsére elhúztak. De nem hiszem hogy elhitték.
Közben Ati írt:
A:na ma a parkban?
H:mehet
A:na akkor suli előtt várlak😉

-Na suli után találkozik vele-mondtam Larànak.
-najjooo kurva szerencsés vagy.-mondta megint kicsit hangosan de szerencsére nem nagyon hallottàk.
-na menjünk viszza a terembe-mondtam.
-oki-mondta.
Mikor beértem a terembe megpillantottam Atit de ő telozott szerencsére mivel úgy bámultam mint valami őrült. De utána èszre vett és hozzám szólt.
-gyere, nem harapok.-mondta kurva cukin.
-megyek-megyek-mondtam.
-gyere-gyere.
Elkezdődött a borzalom a töri. Amúgy nem utálom csak a tanár miatt nem nagyon csípem. De ezt is végig játszottuk Atival. Ès végre legyőztem. Juhuuu.
-na szia-köszönt kedvesen Ati.
-szia-köszönten èn is.
-mehetünk?-kèrdezte.
-igeeeen-huztam el az "e" betűt.
-na menjünk.
Amikor oda értünk leültünk egy padra és megfogta a combomon lévő kezem. Ès mondta:
-elmondhatok valamit?-mondta kurva felénken.
-persze-mondtam.
-Szeretlek-mondta egy kicsit több magabiztossággal mint az előbb.
-az az igazság hogy én is....
Megcsókolt.....

Szeretlek ff Azahriah❣️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora