part 2 Horse Riding

358 7 4
                                    

heeii

Ik verveelde me dus bedacht ik me dat ik nu toch het andere stukje nog kon schrijven

Ga maar lekker lezen

Wil je trouwens meer over me weten:

Ik ben 13 jaar, heet Rianne woon in Nederland en mijn hobby's zijn schrijven, lezen, paardrijden en lol hebben. Het blond/(kastanje)bruin half lang haar en ben gemiddeld/lang voor mijn leeftijd. Dat was het zo denk ik en oh ja.... Ik ben een directione

----------------------------------------------------------------------------------------------

Niall Povs

Oh, kom op zei ik in gedachten in mij zelf. Toen fluisterde Eva in mijn oor: Kom op, ik doe in het begin en de laatste rit rustig aan als je later erop moet zitten ga ik veel sneller.

De glimlach op mijn gezicht werd groter. Oke, I doe it! Yeaahh

Ze stapte op. Ohh, wat is ze toch lief. Ze had gezegt dat ze altijd Jockey wilde worden met paardenrennen. Nu doet ze het al jaren dus weet ze echt wel hoe het moet.

Niall, kom je? Ja, riep ik terug. Ze hield haar hand uit zodat ik kon opstappen. Ik pakte haar hand en stapte op. We kunnen. Ik hield haar middel stevig vast, zo te zien was ze dat wel gewend.

Echt waar ik heb dit zo vaak gedaan zei ze. Haar vader deed de sirenes en de zwaailichten aan ik kneep mijn ogen stijf dicht op het moment te wachten dat haar paard er vandoor ging, maar dat ging ie niet. Ik deed mijn ogen open.

Oké we gaan zei ze en daarna ging ze eerst heel even stappen zoals ze dat noemde. Daarna ging ze in een rustige handgalop over, maar op de weg ging ze in een snelle rengalop over. Opzich genoot ik heel erg. Helaas was het weer tijd dus moest ik wisselen met iemand. Ik mocht kiezen dus zei ik:'Louis'

Louis liep naar Eva toe.

Eva Povs

Niall genoot echt wel ik voelde het gewoon. Jammer dat hij nu alweer moest wisselen. Wat waar dacht ik nu weer aan. Ik zag Louis al aan kwam lopen. Ik had mijn paard snel wat te eten en te drinken gebracht. We kunnen weer dacht ik. Dus stapte ik op en Louis stapte na mij op.

Ik stak een hand naar mijn vader op zodat die wist dat wij klaar waren.

Ik zette meteen weer een rengalop in en bande een weg door de auto's. Mijn vader reed achter mij aan.

Louis vroeg hoe hard we gingen. Ik stak een vragende hand naar mijn vader op. Mijn vader begreep mij meteen en keek hoe snel hij reed en telde er 2 bij op.

Hij stak een hand op zodat ik begreep hoe hard we gingen en beantwoorde Louis vraag met het antwoord 180 km per uur. Wooow, kan je paard zo hard. Ja, als het moet nog wel ... Voordat ze die zin kon afmaken zag ze een auto met hoge snelheid de weg over gaan.

Louis hou je goed vast. Ik voelde dat hij mij stevig vast hield. Ik liet de teugels vieren en liet mijn handen los.

Mijn paard (Black good Devil) sprong moeiteloos over de auto heen en galopperde snel verder.

Louis had een grijns op zijn gezicht en zei: je kunt goed met je paard overweg, knap van je! Thanks en ik lette daarna weer op de weg. Louis zei tegen mij dat we bij de eerste benzine pomp alweer moesten stoppen. Dan kon de volgende.

Ik stopte daar en bleef wachten, maar toen...........

------------------------------------------------------------------------------------

Spannend hé? Nou, misschien komt er straks of morgen weer een stukje op!

Lees het dan maar :P

Oh, en ik zoek nog een bijpersoon die meewilspelen!

Dat wordt dan de vriendin van Eva, die dezelfde gave heeft en ook van one direction houdt en met het geheim te maken heet, een relatie krijgt met.... (wie ze zelf wil) Wil jij dat zijn zeg het dan. Degene die het als eerste zegt wordt gekozen

Xxxx Rianne

Horses with One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu