Dead or not?

118 8 4
                                    

Hallo!!

Hier is weer een nieuw stukje

Xx me

------------------------------------------:)

Liam pov

Ik kom binnen en ik zie dat alle gezichten op mijn gericht zijn. Ze is voor driekwart dood zeg ik dan verdrietig. Er ontsnapt een traan uit mijn ooghoek, net zoals bij alle andere jongens. Ze moet toch door hebben dat ze een gaven heeft en die moet ze gebruiken. Er is een kleine kans dat ze het overleeft. Die kans is echt heel klein! Ik ga zitten, we hebben nu al dagen gepraat en gedaan, maar niks blijkt te helpen. Wacht ik weet het. Haar vader moet hier zijn.

Zayn belt haar vader en een paar minuten later was hij er ook. We laten haar vader alleen bij Eva. Kom zeg ik tegen de jongens.

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met Nialler. Jongen hoe zou het gaan met niall vraag ik dan maar. Zodat het niet stil is. Iedereen kijkt niet op of om en antwoord 'geen idee' ik zou het niet weten' Hoe moet ik dat nou weten' Weet ik niet'. Ik zelf zou het ook niet weten, maar wil het wel graag weten.

Niall pov

*zucht*. Wat gezellig hier zeg ik sarcastisch. Ik ben hier alleen. Hij heeft haar meegenomen. Jora, waar blijf je denk ik de hele tijd. Ik hoor geschreeuw en meerdere mannen stemmen. 4 paar voetstappen hoor ik op de trap naar mijn deur toe. Ze zouden mij wel weer eens nodig hebben. Ik doe dit nu al een paar dagen. Helaas, moet Jora soms ook mee werken en zij is doodsbang. Ik hoor dat mijn deur opengaat. meekomen jij! Ik sta op en loop met ze mee.

Wat moeten we nu weer doen vraag ik maar snel?

Hoe sneller ik het weet, hoe sneller het klaar is.

Eva pov.

Ik weet dat het niet goed gaat met mij, ik hoor mensen huilen en praten eerder smeken. Maar ik kan niks doen ik beheers mijn eigen lichaam niet meer. Ik hoor een bekende stem tegen mij praten. Ik hoor 5 stemmen tegen mij praten die mij bekend voor komen. Ik hoor 2 stemmen die echt het allerbelangrijkste zijn niet. 2 goeie vrienden. Ik wil hier echt uitkomen.

Wacht even, ik als ik mij goed concentreer kan ik horen wat de dokter zegt.

Meneer, zou u even op de gang willen wachten. We gaan haar onderzoeken. Is goed.

Wie zou die meneer zijn? en wat voor onderzoek?

-----------------------

kort stukje maar ik update ook nog een stukje van anders anders en... Die ik ook misschien wel ga noemen Last first kiss

Nou, wat voor opdracht moet niall doen? Waarom is Jora zo bang? wat moet niall dan anders altijd doen? Wat voor onderzoek? Wie zou het zijn die Eva zou missen?

Allemaal vragen die ik ga beantwoordne volgende week ik het volgenden stukje

Love you all fans

Xx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 30, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Horses with One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu