heei
Ik had het beloofd dus hier is die dan!
MakejoorDestine je hebt de rol gekregen, ik moet alleen nog even weten hoe je wilt heten en met wie je later een relatie wilt
Xx
---------------------------------------------
Eva pov
Ik zie één fel wit licht en daarna allemaal engelen. Je moet terug, blijf niet hier ik begrijp ze niet. Dat wiz mijn grootste fout. Ik ik.... ben nu misschien dood?
auteurs note: sorry niet zo'n lang stuk die van Eva, maar ze licht ook in de ergste coma dus weet niet zoveel te zeggen voor haar sorry
Niall pov
Ik wist dat het er niet goed uitzag, in de ambulance hadden ze mij verteld dat ze het voor 95% niet redde. Ik hoopte dat..... Toen ging mijn mobiel. Ik zag op het scherm staan LIAM.
L= Liam/N= Niall
L: heei, hoe gaat het daar
N: Hoi, ik heb nog niks gehoord.
L: Ohh, maar ze heeft dikke 95% procent kans dat ze het overleefd ze heeft een speciale gave.
N: Wat voor gave dan?
L: Zegt haar vader niet, moet ze zelf vertellen
N: Hier zeiden ze het andersom
L: Oké, bel me maar als je meer weet. Moet hangen
N: Bye! Zal ik doen
Net als hik de telefoon weer terug in zijn broekzak doet komt de dokter er aan. Famillie van Eva. Ik zeg ik snel en loop naar de man toe. Zijn gezicht staat ernstig. Ik denk dat ze dood is en in de hemel is er is nog kans dat ze het redt, maar dan moet ze echt heel erg sterk zijn. Ik knik, mag ik naar haar toe? Uhh, liever niet. Waarom niet vraag ik. Dat willen we liever niet. We weten niet eens hoe ze eruit komt dus willen we liever niemand bij haar hebben totdat we het zeker weten. Mag ik snel even bye zegen dan? Oke, bye zeggen en dan weggaan.
Eva
Ik hoor de engelen nog iets zeggen ga terug en daarna weet ik het niet meer want ik ben totaal op ik kan niet meer ik wil dood.
Ik hoor de deur en dat er iemand een kus geeft en bye zegt. Ik herken het niet. Hij zegt:'Wordt snel beter je hebt een gave'
Ik weet de gave, ik ik moet beter worden voor mijn vrienden en famillie. Ik wil niet dood ik moet blijven vechten en daarna ben ik weer een stapje terug gegaan. Ik ben gaan slapen of eerder gezegd ik slaap de hele tijd al ik lig in coma, maar rustig aan doen.
Liam pov
Ik hoop dat er snel uitslag is en dat Eva in goede handen is. Tring Dat zal mijn mobiel wel zijn. Ik wil hem pakken maar Paul zegt dat de fans wachten dus we moeten handtekeningen uitdelen. Ik zie wel wie belt: NIALL. Shit, ik zeg het snel tegen de jongens. Neem gewoon op. Zeg dat je naar de wc moet. Paul, ik moet even naar het toilet ik kom zo.
/Na het telefoongesprek/
Jongens ik moet haar vader spreken en wel nu. Het gaat over Eva. Ik loop snel naar haar vader toe en vertel hoe Eva ervoor staat. Ik zeg het ook snel tegen de jongens. Die regelen wat en dan kunnen we naar het ziekenhuis. We kunnen niet naar binnen dat mogt niet van de dokers.
Niall pov
Ik hoef niks meer uit te leggen de jongens en haar vader wisten het al. Ik wil net het ziekenhuis uitlopen naar de jongens als ik van achter wordt vastgehouden. Niemand, te zien alleen helaas wel de jongen. Zullen we jou maar even meenemen kun je ook nog mooi iets doen daar zul je namelijk voor moeten boeten dat je Eva geholpen hebt. Ik wil schreeuwen maar hou me in als ik zie dat hij een pistool het meisje en een mes heeft. Oneerlijk dus. Hopelijk hebben de jongens snel door. Daarna wordt ik geblinddoekt en weggevoerd. Wat zou ik moeten doen?
-------------------------------------------------------
haha, goeie wat zal ik moeten doen?
Lekker spannend, maar ik kan morgen denk ik niet schrijven Maar dat zien jullie dan vanzelf wel!
Hopelijk is het weer een goed stukje. Misschien niet superlang maar wel leuk hopelijk!
XoXo Rianne
JE LEEST
Horses with One Direction
Fiksi PenggemarDit gaat over een meisje van 15 jaar genaamd Eva met 1 groot geheim, maar als ze 1D tegenkomt en naar Amsterdam moet brengen gaat het wel even goed mis.......