heeeeiii
Ik zal snel weer verder gaan
Xx
p.s. Vote pleasse
-------------------------------
louis pov
Ik zag haar lopen en liep alvast naar haar paard toe, Ik stapte op want zei zat er al op. We gaan zei ze. En stak haar hand op en galopperde snel weg. Ik hield me stevig vast, ik vond dit nogal doodeng. Hoe heet je paard eigelijk? Ze reageerde niet. Eva. HOU JE MOND! riep ze. Dit was een andere stem niet die van Eva. Ik stak 3 vingers op naar Zayn. Die begreep meteen dat er iets niet in orde was. Ik stopte op de parkeerplaats en pakt 'Eva' en haar paard vast.
Dit is niet de echte Eva zei ik toen tegen Zayn die aan kwam lopen. Hij hoorde het en kwam snel aanlopen, maar voordat hij er was hoorde ik een schot en ik zakte in elkaar.
Eva pov.
Ik zat hier opgesloten, ik was verkracht door mijn ex en die had een vriendin die was nu voor mij in de plaats had hij gezegd. Daarna was hij weggegaan. Ik maakt mij zelf geruidloos los en liep weg. Ik was blij dat ik nu mijn gave kon gebruiken. Ik liep zo snel als ik kon en fluisterde snel het magische woord. ik liep al sneller. Maar toen ik daar kwam stonden er allemaal polities en alles. Wat is er gebeurd vroeg ik aan Niall.
Louis zei hij. Ik wist het weer, Louis zou toen bij mij achterop. Wat? Louis, is misschien dood. Wat ik rende snel weg want ik zag iemand staan (die niemand anders ziet) Ik hoorde Niall nog roepen, maar toen hoorde ik nog een schot en zakt Niall ook inelkaar. Ik wist dat hij hier nog ergens was dus ging ik naar 'ons' plekje. Ik zag hem daar met een pistool. Ik zei, doe dat weg of... Of wat zei hij spottend terug. Ik zag dat hij het geweer op Zayn richt, maar ik spring er snel voor. Hij raakt mij geloof ik in mijn hoofd en nog 1 in mijn buik. Ik schreeuwde het uit van de pijn. Ik zie nog dat Zayn samen met mijn vader komt en dat hij het andere meisje meeneemt. Ik krijg je nog wel zegt hij daara nog snel en weg was hij.
---------------------------------------------
sorry niet zo lang, maar ik heb niet zoveel tijd
Xx
p.s. Die jongen met dat pistool met die media is die jongen die haar neerschoot
JE LEEST
Horses with One Direction
FanfictionDit gaat over een meisje van 15 jaar genaamd Eva met 1 groot geheim, maar als ze 1D tegenkomt en naar Amsterdam moet brengen gaat het wel even goed mis.......