Dziękuje za nominkę od Doriison
1. Rzecz po twojej lewej uratuje cały świat przed kosmitami, co to jest? Jak nas uratuje?
To mapa nieba, pokarzemy na niej gwiazdę gdzie mieszkają kosmici i ci se odlecą 😌
2. Opisz swoją pogodę w romantycznym stylu.
Lekki wiatr kołysał chmurami, wiszącymi jak na sznurku na bladym niebie. Promyki słońca prześwitywały przez kępki jakby waty i padały na ziemie.
3. Co jest ważniejsze od moralności i zasad?
Rodzina
4. Zaprezentuj swoją najlepszą OC, a jak nie najlepszą to ulubioną. A jak nie, to jakąkolwiek i się nie wymiguj, bo Cię wystalkuje i wproszę się do twojego domu na poważną rozmowę.
Już się boje XD
Lubię wszystkie moje OC (no, prawie wszystkie) ale chyba moją ulubioną jest Lipa.5. Twoja ulubiona zwrotka/refren w ulubionej piosence i co sobie zawsze wyobrażasz słuchając tego? A jak nic, to co sobie teraz wyobrażasz słuchając tego?
Ech... zawsze muszą być takie trudne? Nie mam ulubionej ale wezmę drugą zwrotkę z Dzień Dobry Kwiatu Jabłoni:
Wracasz nad ranem, blady świt odbija się
Od szyb i mgieł
Gonitwa myśli nie opuści Cię i ja to wiem
I znam ten bieg
W pośpiechu gubisz własny cień
Kolejny rok, kolejny dzień
I nie wiem jak to jest.Pare ludzi, siedzących pod jabłonią, i grających tą piosenkę, czyli filmik do tej piosenki.
6. Zaprezentuj swoje hobby
Mam pare, ale chyba najbardziej lubię aktorstwo, chociaż rywalizuje ze spacerami po lasach i polach, oraz z pisaniem.
*płacz* jeszcze się tego nie uczyłam, a na kalkulatorze nie ma takich znaczków! Dobra, Dori mówi że cztery więc daje cztery.