İyi okumalar dilerim...
Önceki bölüm hatırlatması.
Minho uyumak için altına bir şort üstünede salaş bir tişört geçirdi ve yatağa geçip küçük sincabına iyi geceler mesajı attı ve telefonu kapatıp uyudu.
_________________________________________Öğlen olmuştu ben bu sefer geç kalkmıştım saat 13 gibi çıkıyordu okuldan jisung hemen kalktı rutin işlerini halledip üstünü değiştirdi yanına biraz para alıp evden çıktı.
Hızlı adımlarla marketten 2 çikolatalı süt alıp çıktı. Okulun önünde beklemeye başladı oradaki bir banka oturup okuldan çıkanları izlemeye başladı Jisung'un neden hâlâ çıkmadığını merak etti içeriye girdi koridorlarda gezinirken Jisung'u sıkıştıran biri vardı oraya doğru adımladı çok sinirli gözüküyordu çocuğun yakasından tutup duvara yapıştırdı.
"Napıyorsun lan! Sürtük" diyip yumruğu geçirdi Minho inanılmaz sinirliydi.
Jisung'u elinden tutup oradan uzaklaştı okuldan çıkıp ona sıkıca sarıldı.
"İyimisin sen sana birşey yaptımı o sürtük?"
"İyiyim, sen geldin daha iyi oldum bana birşey yapmadı" diyip dudaklarını onun dudaklarına hafifçe değdirdi ve geri çekildi tatlı bir gülümsemeyle ona baktı.
Minho elindeki sütü ona uzattı bunu sevdiğini biliyordu sonuçta, onu yine o uçurumun kenarına götürdü oradaki kayaya oturdular sohbet ettiler biraz geç olmuştu Minho tekrar onu evine bıraktı bırakmadan önce yanağını öpüp oradan uzaklaştı.
Eve vardı Minho banyoya geçip kısa bir duş aldı giyinip yemeğe indi babasına bir şeyler olmuştu sanki annesine iltifat ediyordu Minho masaya oturunca babası ona güler yüzle baktı gerçekten ona bir şeyler olmuştu babası lafa girdi.
"Minho sana iyi bir haberim var okuluuna geri başlaya bilirsin" dedi, Minho'nun yüz ifadesi değişmişti gülüyordu.
"Teşekkür ederim ben gerçekten çok mutluyum çok saol" dedi Minho, hâlâ ona baba demeye cesaret edemiyordu.
Minho yemeğini bitirip odasına çıktı sevinçten ağlıyordu hemen guruba girip yazmaya başladı.
Yalaklar ve Sevgilim
Selam yalaklar size iyi bir
haberim var ama meraklanın
yarın sabah okulun orada
olacağım çok mutlu olacaksınız.Seungmin
Ne haberi çatlatmada söyleChangbin
Harbi çatlarmada söyle
Yoksa düşündüğüm şeymi?Minho
Ne düşünüyorsun acaba.Felix
Yoksa okula gerimi döneceksin?Hyunjin
Bu sefer benimde haberim yokJeongin
Ne oldu acaba çok merak ediyorum.Chan
Ne oldu acaba çıldırıyorum.Küçük Sincap
Kesin okula geri gelecek bebeim