Final

191 16 10
                                    

Naber ben geldim

______________________________________

Jisung yazdığı kitabı bitirip son kontrollerini yaptı. Gözlüğünü çıkarıp masasının üstüne bıraktı. Sandalyesinden kalkıp salona kocasının  yanına gitmek için çalışma odasından çıktı.

Merdivenleri inip salona gecti.
Minho'nun yanına oturdu, kocasının boynuna sarılıp kokusunu içine çekti.

Jisung
"Oglusumu uyuttun mu?"

Minho
"Uyuttum, bitirdin mi kitabını?"

Jisung
"Ya acaba bizi kullanmasamiydim."

Minho
"Hayır hayatim. Bence çok güzel oldu"

Jisung
"Sen öyle diyorsan güzeldir."

Jisung
"Acaba çocukta uyumuşken biz bir nınını mı yapsak"

Minho
"Neyden bahsettigini anlamıyorum biraz daha açık konuşur musun?"

Jisung
"Gel ben sana gostereyim yukarıda anlarsın belki" (seme jisung diye aglarim)

Yerimden kalkıp Minho'yu kucağıma aldım. Bacaklarından tutup daha sıkı tuttum, kollarını boynuma sarıp saçlarımla oynamaya başladı.

Merdivenlerden dikkatlice çıkıp odaya girdim, Minho'yu yatağa oturtup odanın kapısını kilitledim.

Yatağa Minho'nun yanına oturup onu kucağıma çektim. Minho'nun tişörtünü çıkartıp odanın bir köşesine attım. Boynuna yönelip orada biraz oyalandim. Kendime ait izlerimi bıraktıktan sonra Minho'yu yatağa bırakıp bir çırpıda kendi ustumdekileri çıkarttım.

Minho'nun altından esofmanıyla beraber boxerını da çıkarttım. Orta ve yüzük parmağımı Minho'nun ağzına yonelttim, o parmaklarımı ıslatırken bende onun göğsünde oyalaniyordum.

Parmaklarımı ağzından çektim.

Jisung
"Hazır mısın bebeğim?"

Minho
"Hmhm"

______________________________________

İkili bilemem kaç saat sevişip, beraber banyoya girdiler. Ikiside yıkanıp üstlerini değiştirdiler, Jisung carsaflarida değiştirip yatağa uzandı.

Minho'da Jisung'un yanına sokulup ona sarıldı.

Jisung
"İyi geceler bebeğim"

Minho
"İyi geceler"

İkili uykuya daldılar.

______________________________________

Aslında smut ile bitiresim yoktu ama bir anda gelişti napayım.
Buu ficin şimdi gerçekten sonuna geldik hiç beklemiyordunuz degilmi
Hahaha evet biliyorum neden ölmedi bunlar dediniz.
Neyse by.♡

Uçurum-MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin