This is not Final

194 15 14
                                    

Üzgünüm aklıma bir şey gelmiyor smut falan yazayım dicemde onuda yazamıyorum bölüm kısa olursa kusura bakmayın.
Önceki bölüm hatırlatması yok
İyi okumalar dilerim...
_________________________________________

Evde biraz takıldıktan sonra dışarı çıktım hava almak için, sonra markete uğradım birkaç şey aldım ve eve doğru yöneldim aldıklarımı mutfağa bırakıp salona girdim Chan'ın bana verdiği CD'yi bilgisayara takıp televizyona yansıttım.

Film başlar başlamaz aklıma mısır patlatmak geldi filmi dondurup mutfağa girdim, mısırı patlatıp yanına içecek aldım ve salona girip filmi başlattım.

Film 2 saat falan sürdü onu bitirip bulaşıkları mutfağa götürdüm televizyonu kapatıp odama geçtim akşam yemeği yemek istemiyordum.

Kitaplığımdan bir kitap alıp yatağa uzandım kitabı okumaya başladım, saat geç olmuştu kitabı komidinin üstüne bıraktım telefonu alıp sevdiceğime İyi geceler mesajı atıp telefonu yerine koydum.

Yatakta dönüp duruyordum bir türlü uyku tutmuyordu bende yataktan kalkıp aşağıya indim sessizce üstüme kabanımı giydim ve ayaklarıma botlarımı geçirdim yanıma anahtarımı ve telefonumu alıp evden çıktım.

Parka gidip biraz bankta oturdum ondan sonra salıncağa binip sallandım sonrada telefonumu elime alıp bir post paylaştım.
_________________________________________

_________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤1.072  💬638

Leeminhq : evde uyku tutmadı bende parka geldim.

Hananimeboy: ya asko gece gece      napıyorsun dışarıda bak kaçırırlar seni beybitom.
     -Leeminhq: sen niye uyumadın hâlâ                sen onu söyle bakayım.

Felixyourgirl: ya cinim söyleseydin bizde gelirdik.
    
K: ya nasıl uyuyamazsın sana ninni okiyim.

H: aptalsın.
    T: sensin lan aptal.
    H: çekemiyorsun beni açıkla artık.
    T: bak kızım senin ağzını yolarım
    H: sen kimin ağzını yoluyorsun lan.
    T: bak sana sokarım şimdi                   diyeceğim ama sokacak yerin kalmamış.
    SexyChangbin: soktu bu arada çıkmıyor.
_________________________________________

Yorumlara sessiz bir kahkaha attım, sallanmaya devam edecektimki bir gözlerimi kapattı.

"Bil bakalım ben kimim?"

"Jisung senmisin"

"Hemende bil zaten"

Uçurum-MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin