5

195 21 19
                                    

İyi okumalar dilerim...
Önceki bölüm hatırlatması

"

Sen benim kıyafetlerimimi giydin biraz bol olmuş sanki bebeyim"

"Olsun yakışmışmı bari aşkımm"

"Çok güzel olmuşsun çok yakışmış sana be maşallah nazar değmesin"
_________________________________________

Jisung'la gizli gizli buluşuyorduk çünkü hatırladığım kadarıyla babam onun babası ile düşmandı nedenini bende bilmiyorum fakat onunda foyası çıkar.

Jisung kendi evine gitmişti benim ve onun sinirini bozuyordu gizli gizli buluşmak.

Akşam olmuştu resmen annem hâlâ eve gelmemişti onu birkaç kez aradım cevap vermedi, sonra babamı arayıp ona söyledim birkaç adam görevlendirmekle yetindi sadece.

İki saat geçmişti daha çok merak ediyordum, sonra babam aradı sesi hüzünlü geliyordu ve o hiç istemediğim kelimeyi söyledi.

"Minho annen bir ormanın orada baygın bir şekilde bulmuşlar hastaneye sevketmişler şimdi"

"NE DEDİĞİNİN FARKINDAMISIN"

"******* **** Hastanesindeymiş istersen git"

Dedi ve yüzüne kapattım hemen elime geçen kıyafetlerimi giyip dışarı çıktım çok telaşlıydım hemen bir taksi çevirip hastanenin adını verdim ve hızlı olmasını söyledim.

Birkaç saate vardık borcumu ödeyip çıktım koşarak hastaneye girdim bir hemşire görüp hemen ona annemin adını söyledim ve yerini sordum hemen asansöre yöneldim ve 4. Kata bastım.

Hızlıca asansörden inip odayı aramaya koyuldum, birkaç dakika içerisinde bulmuştum hemen odaya girdim ve sedyede uzanan annemi görünce göz yaşlarım süzüldü, annem uyuyordu hemen jisung'a yazmaya başladım.

Küçük Sincap

Minho
Sincabım ben yarın okula gelemeyeceğim.

Küçük Sincap
Ne oldu bir sorunmu var.

Minho
Annem onu hastaneye kaldırmışlar
Onun yanında kalacağım
Birkaç gün.
Diyerlerine sen söylersin.

Küçük Sincap
Tamam ben onlara söylerim
Geçmiş olsun.
Görüşürüz aşkım

Minho
Görüşürüz bebeğim.
_________________________________________

Jisung'la konuştuktan sonra annemin saçlarını okşamaya başladım, gece yarısını geçiriyordu oradaki tek kişilik koltuğa kıvrılıp uyudum.

Sabah olduğunda kalkıp elimi yüzümü yıkadım, sonra tekrar koltuğa uzanıp telefonumla vakit geçirdim annem uyanmamıştı hâlâ.

Birkaç gün geçti annem ayılmıştı neyseki. Diğer gün annemi taburcu edip eve yolladılar kendini yormamasını söylediler.

Eve geçip Anneme rahat bir şekilde uzansın diye koltuktaki yastıkları düzelttim annemi banyoya gönderip yıkanmasını söyledim o yıkanırken ona kolayca bir yemek hazırladım içeri götürdüm televizyondan bir şeyler açtım.

Annem duştan çıkıp koltuğa uzandı yemeğini yiyip filmini izledi sonra yatak odasına çıkıp uyudu bende salonu topladım ve kendimede biraz yemek koydum bugün babam geç gelecekti.

Yemeğimi bitirip mutfağa götürdüm, bulaşıkları yerleştirdikten sonra odama çıktım bence güzel bir uykuyu hak ediyordum, üstümü değiştirip uykuya yenik düştüm.

_________________________________________
Böyle bir kaç ay geçti arada Jisung'la gizli gizli buluşuyordular

Yıl başına az zaman kalmıştı en az 1 hafta falan arkadaşlarımla aramızda kura çektik bana Seungmin çıkmıştı o kitap okumayı sever diye düşündüm ve ona bir kaç tane kitap aldım.

Okul bitmişti artık tamamen mezun olmuştuk.

Yıl başındaydık Jeongin'in evinde buluşmuştuk ben biraz geç gelmiştim 11 gibiydi saat, geç geldiğim için bana kızmışlardı tabii haklılardı.

Birkaç dakika geçti oyun oynadık sohbet ettik Felix ile Seungmin yemek hazırlıyorlardı.

Masaya oturup yemeklerden yedik, sonra hep beraber masayı topladık, ondan sonra salona geçip oturduk.

2 dakika kalmıştı Yıl başına herkesin hediyeleri yanındaydı, son 1 dakika kala hediyelerimizi verdik Seungmin'in okuduğu kitapların aynısını almışım Seungmin'e tam bir hediye veremediğim  için üzüldüm tabii.

Sonra Chan bana bir film kaseti almış eski bir film gibi duruyordu. Herkes hediyelerini aldıktan sonra Felix içkileri falan getirdi herkes içmişti fakat sadece jeongin içmedi o sevmiyordu içkiyi, sonra herkes uyuya kaldı Jisung bana sokulmuş yatıyordu sonra bende uyuya kaldım bende.

Sabah uyandığımda biraz başım döndü, sonra Jisung'u rahatsız etmeden kalkıp mutfağa gidip su içtim diğerleride kalkmış olmalıydı onlara çıkmam gerektiğini söyledim ve Jisung'un dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp kabanımı giydim ve evden çıktım ve bir taksiye binip evin adresini verdim.

Borcumu ödeyip taksiden indim ve eve doğru yürümeye başladım, eve girdim annem kalkmış mutfakta kahvaltı hazırlıyordu ona sarılıp duş almak için banyoya çıktım hızlıca duş aldım sonra odama geçip üstümü giyindim.

Aşağıya inip kahvaltımı ettim ve biraz evde takıldım.
_________________________________________

Sanki finale yaklaşıyormuşuz gibi hissettim aklıma hiç birşey gelmiyor
Galiba diğer bölüm final olacak.

Sanki finale yaklaşıyormuşuz gibi hissettim aklıma hiç birşey gelmiyorGaliba diğer bölüm final olacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Uçurum-MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin