karşımda gördüğüm manzara tanımadığım birinin baygın gibi duran bi kızın boğazını ısrıyor olması kızın boğazından aşağısı oluk oluk kanlar akıyor. İlk şoku atlatıp konuşmaya başladım .
"ne yaptığını sannediyosun!"dedim sinirle
yüzünü bana döndüğünde masmavi gözlerini öfkeyle bana dikmişti hiç bir şey söylemeden çıkıp gitti zaten umrumdada değildi.
hemen kızın yanına gidip diz çöktüm hâlâ kan akıyordu, odadaki banyo olarak tahmin ettiğim odaya bodoslama daldım ve hemen raftaki ilk yardım çantasını kapıp tekrar kızın yanına pansuman yapmak için diz çöktüm.
pansumanı bitirdikten sonra kız odadan çıkıp gitti bende pijamalarimi giyip odadaki büyük yatağa uyumak için girdim yavaş yavaş kendimi uykuya bıraktım.
~ALANIN AĞZINDAN ~
hiçbir şey şöylemeden odadan çıktım bu kız yemeğimi elimden aldı resmen öyle bağırıyodiki bütün otel başımıza toplanacak sandım.
şuan sinirlerimin doruk noktası bir an önce birşeyler yapıp sinirimi atmam gerek.
yoksa o odaya geri dönüp yarım kalan işimi ikisinin de kanını iliklerime kadar çekene kadar durmayacağım.
cebimden telefonumu çıkartıp alex'i aradım Alex benim en iyi dostum yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez gerçi vampirseniz bu biraz zor.
"sonunda açabildin" dedim tıslayarak
"abi çıtır götürüyorum ne söyleyeceksen acele çabuk söyle!"dedi sesini bana karşı yükselterek bana kimse sesini yükseltemez o kızın yaptıgı bir istisna ama bu bağırma çok yersiz.
" bana.sesini.sakın.bir.daha.yükseltme."
dedim her kelimeye vurgu yaparak.cevap vermesine izin vermeden telefonu
suratına kapattım.biraz dolaştıktan sonra odaya geri döndüm ilk başta yatakta biri olduğunu fark etmedim.
sırtı bana doğru dönüktü ve çift kişilik yatakta tek başına uyuyordu surat'ını görmek için yatağın boş olan duvar kenarındaki tarafına vampir hızımla geçtim.
bu bana bağıran kız o an öfkeden kudurmuşa benziyordu şimdi sanki melek olmuş yüzünü incelemeye başladım uzun kirpikleri kalem gibi kaşları pembe dudakları küçük bir burnu birde uzun kumral saçları var her erkeği tavlayabilecek gibi bir hali var.
uyanma ihtimaline karşı yanından kalktım bu kız vampir adım gibi eminim diyebilirim.