(Liang, Shen'in soyadı)
Lycoris: Nerdesin?
Axel: Çocukluk arkadaşımın evine geldim.
Axel: Tabii birileri sözünü tutsaydın evde olurdum.
Lycoris: Xhskchskchjs
Lycoris: Trip mi bu?
Axel: Hayır hatırlatma.
Lycoris: Hani yakın değildiniz?
Axel: Değiliz zaten.
Lycoris: O zaman neden oradasın?
Axel: Babam demiş.
Lycoris: Babam benimle evlenmeni söylese tamam mı diyeceksin?
Axel: Siktir git diyeceğim.
Lycoris: Nasıl ev güzel mi?
Axel: Niye soruyorsun bana mı alacaksın?
Lycoris: İstediğin ev olsun, aynısı senin olabilir
Axel: Zenginsin yani?
Lycoris: Öyle de denilebilir.
Axel: Bizim okuldasın, zenginsin, az çok benimle yakınsın
Lycoris: Ve erkeğim.
Axel: Doğru gay piçsin
Lycoris: Bir süreden sonra iltifat gibi gelmeye başladı valla
Axel: Uykum var izninle uyumak istiyorum.
Lycoris: Kapını kilitle
Axel: Niye?
Lycoris: Sonuçta evde başka erkek de var.
Axel: O sen değil gay piç.
Lycoris: Ona güveniyor musun yani?
Axel: Hayır ama o ne sen ne de ben gibi.
Lycoris: Demek istediğin temiz aile çocuğu mu?
Axel: Evet öyle
Lycoris: O zaman niye onunla arkadaş değilsin?
Axel: Çünkü temiz aile çocuğu
Lycoris: Ne?
Axel: Siktir git uyuyorum ben
Lycoris: Gelip yatağını ısıtırdım da yorgunsun bugün
Axel: Defol.
Axel telefonu kapattı ve tavanla bakışmaya başladı. Anonim tuhaftı ama ilginç bir şekilde güvenilirdi. Onu tanımadığı için mı böyle hissediyordu anlamlandıramıyordu ama para için konuşmadığından anonim yapmacık gelmiyordu. Ama dürüst de gelmiyordu. Axel'in kafası tamamen karışıktı ve bu karışıklık git gide artmaktaydı.
Yan odada ise Shen sigarasını derince içine çekti ve üfledi. Sevdiği çocuk hemen yan odasında kalırken o ne yapacağını düşünüyordu. Nasıl devam edeceğini ve Axel'i kendine nasıl bağlayacağını düşünüyordu.
Axel'in babası kendisine güvendiği için ona istemeden de yardımcı olabiliyordu. Axel'in gitmeden arkadaşıyla vakit geçirmesi bahanesiyle onu evden attırmıştı. Çünkü Shen, Axel'in babasına Axel'in kendisi endişelenmesin diye böyle şeyleri anlatmadığını söylemişti. Ve zaten çocukluğundan beri Axel'i Shenle arkadaş sanan babası Shen'e güvenerek onun dediğini yapmıştı. Çünkü babası Axel'in kimse için endişelenmeyeceğini bilmeyecek kadar uzaktı ona.
Shen, Axel'in babasıyla yeni anlaşma yapmak için yollar arıyordu. Aklındaki olan Axel'i kendine yardımcı yapmaktı ama ikna etmek için küçük bir şeyi kaçırdığını düşündü. Ayrıca Axel'in de şüphelenmemesini sağlamalıydı. Gerçi Axel'in şuan aklında bile değildi ama yine de işini riske atmak istemiyordu.
Aklına fikir gelse de yapıp yapmamakta kararsızdı Shen. Axel biraz zarar görebilirdi yaparsa ama eğer yaparsa belki Axel ona yakınlaşırdı. Yeni bir piçlik yapıp yapmamakta kararsız kalırken tekrar Axel'e mesaj attı.
Lycoris: Uyudun mu?
Bir süre bekledi ama cevap gelmeyeceğini anlayınca odasından çıkıp yan odaya gitti. Derin bir nefes verdi ve yavaşça iki kere kapıyı tıklattı. İçerden ses gelmeyince yavaşca kapıyı açtı ve içeriye girdi. Yatağın üstünde sırt üstü uyuyan Axel'i görünce gülümsemeden edemedi.
Kıyafetlerin değiştirmeden uyuyacak kadar yorgun olmalı, diye düşündü Shen içinden. Bir süre durduğu yerden Axel'i izlemeye devam etti. Axel odaya girse de hiçbir şeye dokunmamış gibiydi. Köşede valizi vardı sadece. Onun dışından cansız odanın perdeleri bile kapatılmamıştı. Gerçi bu şuan Shen'in işine gelmişti. Ay ışığı sayesinde Axel'in yüzünü daha net görebiliyordu.
Axel yatakta hareketlenince Shen bir an uyandı sanarak donup kalmıştı. Oysa Axel, Shen'e arkasını döndükten sonra ağır uykusuna devam etti. Shen ise bundan rahatsızlık duyarak camın yanına gidip yaslandı ve Axel'i izlemeye devam etti. Şuan bir sigara yakıp onu izlemek iyi gider, diye düşünse de onun yanında sigara içme fikri pek cazip gelmedi.
Axel'i ne kadar süre o şekilde izlediğini bilmese de en sonunda Axel'in üstünü örterek odadan ayrıldı. Kesinlikle onu yanımda tutmalıyım, diye mırıldanıp kendi odasında girdi.
Bu sırada Axel'in babası, Axel'in peşine gönderdiği adamın raporunu dinliyordu. "Shılın'in oğlunun arabasına bindi ve onların evine gitti. Başka hiçbir yere uğramadılar veya çıkmaya çalışmadı. " Axel'in babası kafasıyla onaylayıp adamın dışarı çıkmasını emretti.
Axel tamamen hayal kırıklığıydı. Hayatta yaptığı en aşağılayıcı şeyi hatırlatıyordu ona. Hiçbir şeyi başaramaması kendisinin eski halini ve sürekli kafa dağıtmak için kızlara gitmesi de öz babasını hatırlatıyordu. Annesine hiç benzemese de Axel'e her baktığında o kadını hatırlıyordu. Bu da Axel bir şey yapmasa bile onu görmesi tahammülünü zorluyordu. Ama aynı zamanda endişeleniyordu da. Kanını bile taşımadığı bir adama atmıştı annesi ve o bunu bilse de bir şey yapamamıştı. Axel'in babası onun bu zavallılığına üzülüyordu.
Şuanda bile tek arkadaşını elinde tutmayı beceremeyecek kadar yeteneksiz görüyordu Axel'i. Kendi parasıyla hava atmasına izin vermişti bunca zaman ama şuan tamamen durumlar değişmişti. Birkaç gün sonra Axel annesi denilen kadına gidecekti ve elinde şuanda sahip olduğu kadar paranın kudretine sahip olamayacaktı. Bu yüzden belki de yanında kimse kalmayacaktı.
Tabii bu düşünce bu akşam sona ermişti. Camiada sürekli başarılarıyla konuşulan çocuk ona özel telefon etmişti. Sırf Axel için endişelendiğini, Axel'in bir şey anlatmadığını ve sorun olmazsa onların evinde kalması için arayıp konuşmuştu onunla. Lakin tek isteği vardı koca adamdan. Sanki o istemiş gibi babasını arayıp söylemesini istemişti. İşte bu koca adamın adlandıramadığı bir şey olsa da çocuğun dediğini yapmıştı. Bunu yaparken ilk defa Axel'in iyi bir arkadaşa sahip olduğunu ve kaybetmesini istemediğini hissetmişti.
Lakin daha sonrasında Shen'in neden böyle bir istekte bulunduğu aklına takılmıştı koca adamın. O kibar ve dürüst bir çocuktu. Axel'in tam tersiydi ve anlaşmaları bile mucizeyken neden kendi evinde kalmasını istemişti o küçük oğlan?
"Gerçekten çok ilgi çekici. " dedi kendi kendine. İlgi çekici olan şey iki arkadaşın aynı evde kalması değildi. İlgi çekici olan şey: Shen Liang.
Babasının aksine temiz bir iş yapsa da kimse ona sataşmaya kalkamazdı. Her şeyde iyi olduğunu kanıtlamış bir insanın bu kadar basit bir nedenden sorun yaşayacağını düşünmüyordu koca adam.
"Hey! " Axel'in babası yüksek sesle bağırınca kapının önünde bekleyen adamlardan biri içeri girdi ve adamın ne diyeceğini dinlemeye başladı.
"Shen Liang'ı izle. Her şeyini bana bildir. Özellikle Axel ile olan her şeyini. " Adam onayladıktan sonra odadan ayrıldı. Yaşlı adam ise ilginç bir şeyler bulacağı ümidiyle elindeki bitmekte olan birayı kafasına dikti.
~~~~~~~
Fiyuhh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otur Da Aşık Ol Be! -Texting | BXB -
Teen Fiction0**********: O elini! 0**********: Sakın! 0**********: Şorttan içeriye! 0**********: Sokma! 0**********: Ağğğğhhhhh...