1.6

416 30 30
                                    

"H-Hey... Ne yaptığını sanıyorsun?" Duvara sıkıştırdığı çocuğun kıvranışından keyif alır gibi gülümsedi ve tuttuğu bileği biraz daha sıkıp yukarı kaldırdı. Yukarı kalkan kazağın altından görünen karnında, diğer elini yavaş yavaş gezdirdi ve önündeki çocuğun kızarışını izledi.

Keyif alıyordu. Onun önünde böyle kıvranmasından inanılmaz keyif alıyordu.

Elini kıvranan çocuğun karnından çekti, çenesine koydu ve kendisine bakmasını sağladı. Kurdun önündeki bir kuzu gibi titriyordu çocuk ve bu kurdun avını daha cezbedici hala getiriyordu.

"S-Shen..." Titreyerek ismini söyleyen çocukla daha fazla kendini tutamayarak dudaklarına yapıştı. Uzun zamandır bu anın hayaliyle yaşadığı için uzun bir süre öpüşmeyi durdurmadı. Önünde kıvranan çocuk durması için ayağına tekme atıyor, nefes almaya çalışıyordu.

Shen, Axel'den ayrıldı ve onun derin derin nefes almasını izledi. Axel ona doğru yaklaşınca kıpırdamadı ve yapacağı şeyi bekledi. Axel dudağının kenarını yalamaya başlayınca bir süre bundan keyif aldı ama yalaması daha da ıslak ve yapış yapış olunca ondan uzaklaşmaya çalıştı. Zar zor Axel'i üzerinden çekmeye çalıştı ama daha yeniki zayıf çocuk kıpırdamıyordu yerinden.

Gözlerini zorlukla açtı tekrar ve gözlerinin ortama alışmasını bekledi. Üstünde kocaman bir şey vardı ve bu kesinlikle Axel değildi.

Köpek havlaması duyunca bıkkınlıkla bir nefes verip üzerindeki koca oğlanı uzaklaştırmaya çalıştı. "Bolky... İn üzerimden." Köpek, birkaç kere daha havladı ve Shen'in üzerinden inip etrafta tur attı.

Shen ayağa kalktı ve masadaki saate baktı. Çoktan ikindin olmuştu ve o bütün gün hiçbir şey yapmamıştı.

"Uyuyakaldığıma inanmıyorum." Lavaboya gitti ve yüzüne su çarptı. Aynaya kafasını dayayıp gördüğü rüyanın etkisinden çıkmaya çalıştı bir süre.

"Ağğğhhhh... Cidden..." Sinirle saçlarını karıştırdı ve kafasını yavaşça duvara vurdu. "Git gide daha çok sapığın tekine dönüşmeye başladım." Daha önce böyle bir şey olmamıştı. Bu Axel ile aynı evde olduğundan olduysa durumu sandığından da kötüydü. Ne ara bu kadar sevmeye başladığını bile bilmiyordu.

Kapı tıklatma sesi duyunca banyodan çıkıp kapısını açtı. Kapının önünde dikilen Axel ile birkaç saniye durakaldı ve bozuntuya vermemeye çalışarak ne olduğunu sordu.

"Yardım et. " Karşısında dikilen çocuğun ağzından çıkan cümleyle dumure uğrasa da hiç düşünmeden "Tamam." dedi. Axel ne için yardım istiyordu bilmiyordu ama yardım edebileceğine emindi.

"Daha ne olduğunu duymadın bile." Axel kaşlarını çattı ve sanki birkaç dakika önce uyanmış gibi görünen çocuğun gözlerinden gözlerini çekmedi. İşini anonime bırakmazdı. Kendisi de bir şeyler yapmalıydı ki bir hafta sonra annesinin yanına postalanmamalıydı. Ve ona tek yardım edebilecek kişi Shen'di.

"Zor bir şey istemeyeceğine eminim. Gelsene." Kapısını sonuna kadar açarak odasını gösterdi. Axel birkaç saniye girip girmemekte kararsız kalsa da içeriye girdi ve tekli koltuğa oturdu.

Shen de hemen karşısına geçti ve sevdiği çocuğun ondan ne istiyeceğini merakla beklemeye başladı. Heyecanını belli etmemeye çalışıyordu. İçinden inanılmaz bir gülme isteği geliyordu ve onu engellemek zorlaşıyordu.

"Birkaç gün sonra annem geliyor. " Axel, Shen'in tepkisine bakmak için yere odakladığı gözlerini Shen'e kaldırdı. Shen ise hiç tepki vermeden Axel'in diyeceği şeyi bekliyordu.

"O kadının yanına gidemem. Olmaz..." Axel ellerini sıktı ve sertçe yutkundu. O kadın olmazdı. Dışarda kalması gerekse bile kendisini başka adama atan o kadın olmazdı.

Otur Da Aşık Ol Be! -Texting | BXB -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin