GöZlerimi açtım. Gidip yüzmü yıkadım. Gün geçtikce soluyordum. Halsizleşiyordum. Öksürdüm. Gidip üstüme kalın birşeyler giydim. Bahçeye çıktım.
Louis ve Eleanor ağacın altına oturmuş birbirlerine sarılıyorlardı.
Umursamamaya calıştım. Louis beni görmüştü. Sırıtıyordu. Tanrim o çok tatlı..
İçeri girdim. ÜZülmüştüm.. Hem de çok. Kalbim bin parçaya bölünmüştü..
Sonra Lou Eleanor'u kucağına alıp döndürdü. Sonra öptü. Ben ise camdan onları izliyerek ağlıyordum..
Lou.. O benim tek aşkım. Beni sevmese bile ben onu çok seviyorum.
O beni kırmaktam zevk alıyor. Ama neden? Ben ona naptım ki? Neden seneler sonra karşıma çıktı ki?
Evet eskiden bana deliler gibi aşıktı ben de ona ama Mike onun da çok çabuk kırılan bir kalbi vardı. Mike uzun boylu sarı saçlı kahverengi gözlü çok utangaç biriydi. Belkide ona aşık olmamın sebebi buydu. Masum olması..
Ama Louis okulun serserisiydi. Herkes ondan korkardı. Bende korkardım. Ama aşıktım.
Odamın kapısı açıldı içeri Eleanor girdi. "Ne o. Elde edemedinmi?" parmağını gösterdi. "Bak yüzük. Louis benim olucak Olivia bunu o küçük beynine sok" dedi ve dışarı çıktı.
Louis... O evlenicekmiydi? Belki yalandır. Eleanor yalancının önde gideni neden ona inanayım ki?
Seni Sevmiyorum Olivia..
O ses hâlâ beynimde yankılanıyor. Ölmek istiyorum. Ama bir dakika Asla pes etmicem. Louis benim olucak. O beni sevicek.
Yataktan kalktım üstümü değiştirdim. Şirin ve güzel kısa bir elbise giydim. Aşağı indim.
"Nereye gidiyorsun!?" diye bağırdı Louis. Sakince cevap verdim
"Bar a gidiyorum."
Sinirden gözleri lacivert olmuştu. İşte şimdi çok korktum. Ona bir adım yaklaştım. İzlemeye başladım. Onu.
Sonra yavaşca yanına yaklaşıp sarıldım ona. İtmedi. Hiçbirşey yapmadı. Sadece ona sarılmama izin verdi. Gözlerine baktım. O da benim gözlerime baktı. "Boşuna çabalama Oliv. Asla seni sevmeyeceğim." gözlerim dolmuştu.
"A-ama n-neden?" dedim titrek bir ses tonuyla.
Sadece baktı konuşmadı. İşte bu sinirlendiği anlamına geliyordu.
Ondan uzaklaştım. "Sen Ne Yaparsan Yap Louis. Asla Pes Etmem!"
Dedim ve yukarı odama çıktım. Sinirli ve üzgündüm.
Louis'i o kadar çok seviyorum ki..
Ama o ise bana acı çektiriyor.Gözlerimi kapatıp hayal kurmaya başladım.
Louis ve ben piknik yapıyoruz. Louis bana seni seviyorum diyor. Ben de ona ben daha çok seviyorum diyorum. Yaklaşıp beni öpüyor. Sonra sımsıkı sarılıyor bana...
Tanrım.. Çok güZel bir hayal ve bu hayal bir gün gerçek olucak.
Merhaba arkadaşlar. OkuduğunuZ için teşekkürler. Yeni bölümde görüşmek üzereee bb :))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Bırakma Tomlinson. (Louis Tomlinson)
Fanfiction"Seni Seviyoru-" "Kes şu lanet sesini! Senden nefret ediyorum! Seni Sevmiyorum! Bunu o küçük beynine sok Olivia!"