Benden İzinsiz Hiçbir Şey Yapamazsın.

1K 44 10
                                    

Yataktan kalktim duş aldim sonra. mavi çicekli bir elbise giydim. Sarı uzun saçlarımı taradım. Yeşil gözlerime baktım. Göz altım morarmıştı. Makyaj yapmam.

Aşağı indim Louis bana doğru kafasını çevirdi. Ayağa kalkıp yanıma geldi. "Bir yeremi gidiyorsun Oliv?"

Başımı evet anlamında salladım.

"Benden iZin aldınmı?" başımı hayır anlamında salladım. Saçlarımı okşadı. Korkuyorum..

"İzin alman gerektiğini biliyorsun dimi Oliv?" saçımı sertce tuttu.

"Oliv?" gözlerinin içine baktım. Korktuğumu anlamıştı. Bacaklarım titriyordu. "E-efe-ndim L-Lou-is" güldü.

O an herşeyi unuttum o kadar güzel gülüyordu ki..

"Korkma onu haftada bir kez yaparım. Yarın akşam Eleanor bizde kalıcak. Ortalıkta dolanmicaksın. Odandan çıkmak yok. Yoksa.."

Korkarak baktım ona. Kötü bir şey yapacağı belliydi..
"Yoksa.. Seni yatağa bağlarım. Önce becerir sonra bayıltana kadar döverim."

Niye. Hep böyle yapiyor ki?

"Louis.. Şey.. Ben.. Louis Eleanor gelmesin lütfen." sinirli bir bakış attı.

"Burası benim evim. Sen karışamazsın. Kes sesini ve odana çık Oliv!"

Odama çıktım. O kız bu eve gelmemeli. Gelmesin nolur gelmesin. Louis bunu bilerek yapıyor canımın yanacağını bile bile yapiyor. Ah.. Tabi ya. O benim canımı acıtmaktan zevk alıyor.

Birden odamın kapısı açıldı Louis yanıma geldi.

" Eleanor akşam bizde olucak."
"Ama hani yarın akş-" sözümü kesti.
"1 hafta burda kalıcak."

Ne ne diyor lan bu! 1 hafta o pis sürtük bizdemi kalıcak!

"P-peki.. Şey.. Yaklaşırmısın?".

Yanıma geldi gözlerimin içine baktı. Tanrım. O mükemmel.

Birden dudağına yapıştım. İtti beni. Yere düştüm. "Napıyorsun lan sen!? Seni varya burda öldürene kadar sikerim! "

Hah. Umrumda deil seni seviyorum!

"Seni öpmek çok güZel bir duygu"

Onu sinir etmeye çalışıyordum.

"Olivia!"

Kızmıştı. Beni yere yatırıp yumrukladı. Canım yanıyordu. Çok canım yanıyordu. Gözlerim karardı.

Gerisi karanlık...

Louis
Olivia bayılmıştı. Onu kucagıma alıp yatağa yatırdım.

Onu izlemeye başladım. Evet ondan nefret ediyorum. Ama biraz da seviyorum. Gözleri o yeşil gözleri o kadar güzel ki..

Ama onu üzmek hoşuma gidiyor. Çünkü lisede ona deliler gibi aşıktım. O ise beni reddedip Mike piçiyle birlikte oldu.

Ve bende acısını çıkarıyorum. Onun için çok çabaladım. Ama o.  Umursamadı. Ve cezasını çekicek.

Saate baktığımda saat 18:23 olmuştu ve Olivia uyanmamıştı.

"Oliv aç gözlerini!"

Açmamıştı yatakta ölü gibi uzanıyordu.

"Olivia aç şu lanet gözlerini!"

Yavaş yavaş gözlerini açmıştı. Beni izliyordu.

"Seni seviyorum Louis."

Bende ona seni Sevmiyorum diyip canını yakacaktım.

"Seni sevmiyorum Olivia"

Gözleri dolmuştu. Yine ağlayacaktı.

"Yat uyu. Yoksa seni sikerim."

Onu hep böyle korkutuyordum. En son onu becerdiğimde yataktan 4-5 saat kalkamamıştı.

Olivia güzel bir kız. Ama.. Geçmişte çok olaylar oldu..

Gözlerini kapatti. Yaklaştım ona

"Benden izin almadan hiçbirşey yapamazsın" dedim. Ve odadan çıktım.

Aşkooomlaaar :) Walla ben sürekli yazıcam söz.. Ve yine berbat bir bölüm -,- yorum yapmayı unutmayın.

Beni Bırakma Tomlinson. (Louis Tomlinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin