Seni Seviyorum

710 36 4
                                    

Louis

"Olivia!?"

Bana baktı. Elinde jilet vardı ve bileklerini kesiyordu. Yanına gittim.
Jiletleri aldım. Derdi ne bu kızın kendine zarar vermekten ne anlıyor!?

Jiletleri elinden aldım ve camdan aşagı fırlattım.

"Bana bak Oliv!" bakmıyordu. Onu dikkatlice izledim. Hiçbirşey yapmıyordu sadece boşboş önüne bakıyordu.

"Bana bak dedim!" yine bakmadı.

Yatırdım onu. Bende yanına yatıp onu izlemeye başladım. Boş boş tavana bakıyordu. Ve çok tatlı görünüyordu..

Gözlerinden yaşlar akmaya başladı."Neden ağlıyorsun?" cevap vermedi.

Onu çok kırdığımı biliyorum. Onu dikkatlice izledim. O .. O eskisi gibi değildi. Solmuştu. Hayattan bıkmıştı. Bunların hepsi benim yüzümden.

Sarıldım ona. Bana bakmadı. Sarılmadı. Boşboş bakmaya devam ediyordu.

Ona yaşattıklarımdan sonra böyle olması çok normal.

Saçlarını okşadım. Ve lisede ona çıkma teklifi ettiğim günü hatırladım.

****************************
Olivia sınıfın önünde duruyordu. Yanına gittim. Tüm kızlar bana bakıyordu. Ama onlar umrumda değil. Ben sadece Olivia'yı istiyordum.

Onun gözlerinin içine baktım. Çok güzel yeşil gözleri vardı. Onu öpmemek beni öldürüyordu.

Elini tuttum. Onu dikkatlice izliyordum. O da bana bakıyordu. Benden korkuyordu.

"Oliv?" gözlerime bakıp yutkundu.
"E-efendim" korkuyordu hemde çok.
"Seni seviyorum Oliv. Benimle çıkarmısın? Sana deliler gibi aşığım. Eğer reddedersen senin peşini bırakmam." gözlerime bakıyordu. Bir an beni sevdiğini hissettim sonra cevap verdi.

"Olmaz ben Mike'la çıkıyorum." dedi ve sınıfa girdi. Arkasından bakıyordum.

"Bir gün benim olucaksın Oliv!" diye bağırıp ordan uzaklaştım.
****************************

Oliv'e döndüm bana bakıyordu. Gözleri parlıyordu.

Ona aşığım. Evet aşığım hemde çok.. Ama onun canını yakmak istiyordum.. Dayanamadım. Dudağından öptüm.

Karşılık verdi. O çok güzel bir kız. Ve onu hep sevicem. Ama bu ona acı çektirmeyeceğim anlamına gelmez.

"Seni seviyorum Olivia" bana şaşkınlıkla bakıyordu.

Siktir! Ne yapıcam ben şimdi. Bir çözüm bulmalıyım onu sevdiğimi bilmemeli.

"Ve sende buna inandın Enayi" dedim kahkaha attım. Ve kalkıp aşağı indim.

Okuduğunuz için teşekkürler.
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere. Bb.

Beni Bırakma Tomlinson. (Louis Tomlinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin