Seni Sevmiyorum Olivia

1.2K 44 13
                                    

Sabah kalktım. Hemen Louis'in Odasına koştum. Evet odalarımız ayrı. " AŞKIIIM UYAAAAN! SABAH OLDU!" Gözlerini açtı ve bana boş boş baktı.

"Siktir git Olivia!" buna alışkınım.. Bana bağırmasına. Sürekli hırpalasına.

"Kalk hadi kahvalti hazir Louis" sinirli bir şekilde baktı. "Sana siktir git dedim Olivia!" .

Sürekli bağırıyor...

Odadan çıktım. Kendi odama gidip ağlamaya başladım.
" SENDEN NEFRET EDEMİYORUM! SEBİ SEVİYORUM! SEN.. SEN BENİ SEVMESENDE BEN SENİ SEVECEĞİM LOUİS! İSTEDİĞİN KADAR HIRPALA. BAĞIR ÇAĞIR DÖV! AMA ASLA SENİ SEVMEKTEN VAZGEÇMEYECEĞİM LOUİS!."

Sinirle odama girdi. Saçımdan tutup beni yatağa fırlattı.

"Ne dedin sen. Bana seni seviyorum deme Olivia!" dahada şiddetli ağlamaya başladım.

"Neden hep Eleanor!? Niye beni sevmiyorsun!?". Güldü. Üstüme çıktı
Bileklerimi sertce tuttu. "Sana acı çektirmek hoşuma gidiyor."

Soyundu benide soydu. Hiç beklemeden içime girdi. Canım yanıyordu. Ağlıyordum. Ama o bunu umursamıyordu. Nerdeyse haftada bir kez bunu tekrarlıyordu.

"Louis... Dur... Lütfen.." ama durmadı dahada hızlandı. Şuan hem hızlıca hemde acıtarak içime giriyordu. Ben ise bir şey yapamıyordum.

En sonunda durdu. Gözlerimin içinw baktı. Terlemişti. Ve çok yorulmuştu. Gözlerinin içine baktım. "Seni seviyorum Louis.."

O da benim gözlerimin içine baktı.

" Seni Sevmiyorum Olivia.."

Bu söz canımı çok yakmıştı. Üstümden kalktı. Ve kıyafetlerini alıp gitti.

Neden beni sevmiyordu? Neden Eleanor'u seviyor da beni sevmiyor?
Bana acı çektirmek neden hoşuna gidiyor?

Seni sevmiyorum Olivia.. Seni sevmiyorum Olivia..

Sesi beynimde yankılanıyordu.
Neden beni sevmiyorki?
Ben ona birşey yapmadım. Onu çok seviyorum. O benim tek aşkım.

Onu sevmekten asla vazgeçmeyeceğim...

Merhaba aşkımlar biliyorum berbat -,- Düzeltmeye çalışacağım.
Hepinizi seviyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere Bb :* ;)

Beni Bırakma Tomlinson. (Louis Tomlinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin