3 ❄️

1.6K 108 203
                                    


Arayan kişi abimdi, hemen telefonu açtım. Nefes nefese konuşuyordum.

A : Efendim.. abi..

K : Neden nefes nefesesin? Noldu

A : Kota kayıp!

K : O kim güzelim benim dizilere mi sardın sen yine?

A : Ya hayır ! Keisha'nın kardeşi. Kaçırılmış muhtemelen..

K : NE ! Geliyorum.

Abim telefonu kapadı, bense hala koşarak kotayı arıyordum. Keisha ile ayrılmıştık. Tam koşarken gözüm bir sokağa takıldı. Kotayı döven biri vardı. Bir anda olduğum yerde durdum, ve koşarak sokağa girdim. Bir süre koştum, yakınlaştığımda yere eğildim, ellerimle yerden destek alıp zıpladım ve adamın kafasına uçtum. iki elimle yüzümü siper ederken bir ayağım adamın yüzüne girmişti bile. Adam yere çakıldığında ayağa kalktım ve Kotanın yanına gittim. (tekme şeyi mikeyin 12 yaşındaki tekmesi)

K : Aisha ablaa !

Sesi çok ağlamaklı çıkan Kota bana sarılmıştı. Kafası sadece karnıma geliyordu. Ağlarken kafasını bana gömmüştü, eğildim ve bir elimle ona sarıldım. Diğer elimi ise cebime attım ve Keitha'yı aradım.

A : Keitha *** sokağındayız buldum Kotayı gel.

Yerimizi söyledikten sonra telefonu kapadım ve Kotadan ayrıldım. Arkamı döndüğümde tekme attığım adam yavaşça kendine geliyordu. Sahroş olduğu kesindi, adam bana bir süre baktıktan sonra yaklaştı. Yaklaşmasıyla karnına güçlü bir tekme yemişti. Attığım tekme ile afallamış geriye doğru savrulmuştu.

Kotanın elinden tuttum ve hızlıca o sokaktan çıktım. Karşımda koşarak ve ağlayarak gelen Keithayı gördüm. Hemen geldi ve kotaya sarıldı.

...

Abim gelmiş ve beni almıştı. Abimin arkasında motordayken bir yandan etrafı izliyordum. Fakat telefonume gelen mesajla gözlerim telefon ekranına kaydı.

Manjiro
Ai ! Naber

Aisha
İyiyim sen?

Manjiro
Bende iyiym, bugün saat 6'da seni alabilir miyim?

Aisha
Neden?

Manjiro
Sürpriz :D

Aisha
Peki tamam



Manjiroyla konuştuktan sonra gözlerim saate kaydı, 5'ti. Eve zaten çok az kalmıştı hemen çıkar üstümü değişirdim.

...

Eve girmemle odama koşmam bir oldu. Hemen gardrobuma daldım ve üstümü değiştirdim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mikey X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin