Islahevine yola çıktığımızda hiç konuşmamıştık ve Manjiro'da fazlasıyla gergin gözüküyordu. Bir süre sonra Manjiro derin bir nefes verdi ve konuşmaya başladı.
M : Abin.. Kazutora Hanemiya değil mi?
A : Evet, tanışıyor musun?
M : Evet
A : Arkadaş mıydınız
Manjironun sesi gittikçe kısılıyor ve titriyordu.
M : çok yakındık...
Manjiro sonra bana her şeyi anlattı. Tabi bir anda anlatınca bir süre afallamıştım. Konuyu abimle konuşabileceğim için rahatladım ve kendime geri geldiğimde Manjiroya odaklandım. Fazlasıyla duygulanmıştı ama belli etmemeye çalışıyor, göz yaşlarını tutuyordu.
Ben yine sarılmıyordum ona fakat bu sefer tutunmak amaçlı değil iyi hissettirmek amaçlı ona arkadan sarılmıştım. Onu iyi hissettirmeye çalıştığımı anlayınca yüzüne hüzünlü bir gülümseme yerleştirdikten sonra gözlerinden bir kaç damla yaş gelmişti. Biz varmıştık ve motordan inmiştik. Manjiro gerçekten göz yaşlarını tutamıyordu. Parmak uçlarımın üzerine çıktım ve manjiroya sarıldım. Ona boynundan sarılmıştım, o ise belime sarılmış kafasını boynuma gömmüş ağlıyordu.
A : Ben gerçekten.. üzgünüm
Suçlu hissediyordum.. ben bile suçlu hissederken abimi düşünemiyordum. Abim ıslahevine gireli ilk kez onu görmeye gelmiştim.
Manjiroya yavaşca ayrıldık, manjiro göz yaşlarını sildi ve bana gözleriyle kapıyı işaret etti. Beraber içeri girdik, izin aldık ve beni abimle görüşeceğim odaya götürdüler. Sadece ikimiz vardık. Ama gerçekten çok şaşırmıştım. Abim ıslahevinde bile olsa bir dövme yaptırmış ve saçlarını boyatmıştı.
K : Güzelim.. nasılsın?
Gözlerim dolmuştu, abimi böyle görmek beni çok kötü hissettiriyordu.
A : İyiyim abicim, sen iyi misin?
K : Hıhm.. sorun yok merak etme
abim yüzüne acı içinde bir gülümseme yerleştirdiğinde derin bir nefes verdim ve Manjironun anlattıklarını, manjiroyla arkadaş olduğumu anlattım. Abim afallamıştı.
K : D-doğru diyor Aisha ama bana kız-
A : Merak etme abicim, ben seni yargılamam anladığım kadarıyla ne amacın onu öldürmekti nede gerçekten onu öldürmekti.
Abim sadece gülümsemek ve gözünü kaçırmakla yetinmişti.
...
Abimle uzun süre sohbet etmiştik fakat polis beni aldı ve gittik. Abim benden aynı dövmeyi yaptırmamı istemişti. Bugün bowlingten sonra gidip dövme yaptıracaktım.
...
Bugün (14 yaş/ kazutora çıktı)
K : UYURSUĞN UYURSUĞĞN BU UYKUDA NE BULURSUĞĞNN !
Abimin sabahın köründe odama düzenlediği operasyon ile kendimi yerde bulmuştum. Abimse önümde haykırıyordu.
A : Nowluoğ ya..(böyle yorgun ve anlaşılmayan bir sesle)
K : kalk kalkk avmye gidiceğiz
A : Tamam...
Abim odadan çıktığında yavaş yavaş yerden kalkıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey X Reader
أدب المراهقين-Muhtemelen smut var 😳 -Okuyun işte ne açıklaması yapcam daha ASHNSLELDPSLŞD