6 ⛲️

1.4K 62 28
                                    






Ne, Aisha'nın babası var sanıyordum. Ona daha fazla hatırlatmamam lazım.

Hemen gidip Aisha'nın yanına oturdum ve sarıldım.

M : Korkma, yan komuşunun oğlu askere gidicek. Sürekli alıştırma yapıyorlar.

A : G-gerçekten mi?

M : Evet merak etme

Sarılmayı bırakmıştık. Sakinleşmişti taki tekrar silah patlayana kadar.

A : Bir şey oluyor Mikey!

M : Hayır sakin ol hadi uyu.

Aisha sakince gözlerini yorgana dikti ve ayaklarını indirdi. Ağlıyordu ama bana göstermemeye çalışıyordu.

A : H-haklısın.. iyi geceler.

Sesinin titremesini duyduğumda içimde hiç anlatamayacağım bir burukluk yaşadım. Tekrar yatmayı düşünüyordum fakat kalbim beynime ihanet ederek Aishanın yanına gittim ve oturdum. Aisha önümdeydi ben bir ayağımın üstüne oturmuş, diğer ayağımıysa sallandırıyordum.

Kollarımı açtım ve bana dolu gözlerle sarıldı. Onu iyice kavradım ve konuşmaya başladım.

M : Güzelim madem için rahat etmedi ben gidip bakacağım olur mu?

Aisha bir süre sessiz kaldı sesinin ağlamaklı çıkmaması için sustuğunu çok net anlayabiliyordum.

Bir süre sonra ayrıldık ve bana başıyla onay verdi. Hemen koltuktan bir tshirt aldım ve odadan çıkmak için yürürken giydim. Hızlıca gidip bakıp gelecektim fakat tek sorun gerçekten orda bir antreman olmaması. Ama öldüğü haberini görürse neler olacak bilemiyorum.



ARKADAŞLAR KİTABI GRAM HATIRLAMIYORUM O YÜZDEN BURAYA KADAR ÖNCEDEN YAZDIĞIMI ATİM DEDİM NE YAZDIM OKUMADIM AŞSMSLDLĞSDPSŞ

HESAPTAKİ KİTAPLARI TEMİZE ÇEKMEYE ÇALIŞIYORUM


YENİ MİKEY KİTABIM YAYINDA!!

İNSTAGRAMDAN BİLGİ ALABİLİRSİNİZ İNSTA : askimsinmikey

Mikey X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin