Adama yaklaştım, eğildim ve ensesinden tutup yüzüme yaklaştırdım.A : Sorunun kaldı mı?
? : H-hayır..!
Sesi çok bitkin ve dehşet içinde çıkıyordu. Sert bakışlarımı bırakıp gülümsedim ve kafasını yavaşça yere bıraktım. Mikey bana gurur diyormuşcasına baktığında gülümsedim ve tekrar yanına geçtim.
M : TOMAN ALMA NEDENİM YETERİNCE AÇIK DEĞİL Mİ?
Diyerek dövdüğüm adamı gösterdi. Bir anda tüm toman ellerini havaya kaldırdı ve toman diye bağırmaya başladı. Manjiro gülümsedi beni kolumdan tutup öne çıkardı.
...
C : Ne sıkıntılı toplantıydı be ! Bu arada ben Matsuno Chifuyu.
Diyip gülümsedi adının chifuyu olduğunu öğrendim çocuk ve elini bana doğru uzattı, elini sıktım ardından dudaklarımı araladım.
A : Memnun oldum Chifuyu.
Chifuyu fazlasıyla samimi birine benzediği için direkt ona güvenmem gerektiğini hissetmiştim.
Chifuyu ile bir süre sohbet ettikten sonra telefon numaralarımızı verdik.M : Aisha ! Hadi gidiyoruz
Mikey bana gülümseyerek seslendi. Bende Chifuyuya veda ettim ve jog temposunda koşarak Mikeye yetiştim.
M : Aisha bak ne diyeceğim, seni Emma ile tanıştırmak istiyorum. Benim evime gelir misin? Emma benim kız kardeşim.
A : Peki tamam
Mikeyle beraber motora doğru ilerlerken bense abime geç geleceğimi söylediğim bir mesaj yazıyordum.
...
Motordayken Mikeye sıkıca sarılmıştım çünkü fazlasıyla hızlı ilerliyordu. Bir yandanda etrafı izliyordum. İkimizde çok sessizdik fakat sessizliği bozan kişi mikey olmuştu.
M : Aisha, bizim ilk tanıştığımızda gittiğümiz pikniği hatırlıyor musun?
A : Hıhm..
M : Yarın oraya gidelim mi?
A : Olabilir bakarız.
M : Tamam
...
Mikeyin evinde
Evet her zaman tanıdığım mikeyin evindeydim. Ama sorun Emmayla tanışcak olmamdı. Ya beni yargılarsa? Ya sevmezse... kafamın içindeki milyon soruya dalmışken mikeyin seslenmesi ile kafamı ona çevirdiğimde emma ile gelmişlerdi.
Yüzüme gergin bir sırıtma yerleştirdim ve Emmanın uzattığı eli tuttum.
A : Aisha
Emma kıkırdadı
E : Beni zaten biliyorsun.. neden sevgilinin ailesi ile tanışmaya gelmiş gibisin.
Dedi ve yüzüne imali bir ifade oturtup gözlerini mikeye döndürdü. Mikey zaten ona öldürücü gözlerle bakıyordu. İkisinin bakışmasını gördüğümde kendimi tutamadım ve bir kahka kopardım. O sıra ipler emma'da da koptu ve o da gülmeye başladı.
A : Mikey kimi öldürücen seç HAJSWPDĞWLDĞEÖDĞSDŞDŞĞE
E : O piti piti BAKSLSLDĞSŞDĞS
M : Of susun be ! AGSJWMSŞWŞDĞE
Mikeyde ciddiyetini kaybetmiş bulunmaktaydı az sonra birileri gelicekte hepimize "hayırlı olsun delirdiniz" diyerek akıl hastanesine kaparsa fazla sırıtmazdık orda.
...
Hepimiz sakinleşmiştik ve salonda oturuyorduk. Ben Emma ile çok samimileşmiştim ki Emma Mikeyle olan çocukluk anılarını anlatıyordu.
E : Hatta hatta sonra da ağlamıştı! MXŞSŞXÜDİDEİ
M : OF SUS ARTIK EMMA
A : KSĞXSŞDŞSĞDSÜEŞEĞ
M : Gülme !
A : KSŞXÜEFÜEŞE Gel buraya ! Hiç bir şey değişmemiş zaten hala kocaman bir bebeksin!
Diyip kafasını koynuma koymuştum. Bir elim knun kafasındaydı diğer elimde sırtındaydı.
M : Emma biraz daha anlat koynuna basıyo
E : KXŞSİDSŞDİÇEİEŞE
A : YA ! ÖZŞSĞDSİDİÜD
Mikey kendini düzleştirip kucağıma yattı. Ben de ayaklarımı koltuğun diğer kısmına uzatmıştım yatabilmesi için. Uykusu geldiği kesindi zaten dün uyumamış bugünde yorgundu. O yatarken bir yandan saçını okşarken bir yandan Emmayla sohbet ediyorduk.
Emma gerçekten iyi bir kızdı ayrıca Draken'den hoşlandığını düşünüyorum. Onların arasını yapmayı düşünüyorum.
Aşkolaarr ŞAPDĞEŞŞDEĞŞÜWE
Ya özür dilerim bölüm atamıyorum
Lütfen bana kızmayın vallaha sürekli dışardayım 🥹🥹🥹Ayrıca bonten mikey kitabını devam ettirmeye çalışıyorum ama beynim duraksadı artık bu yüzden napcsm bilmiyorum. Yakın zamanda geleceğini sanmıyorum.
Neyse neyse şimdi ben kaçarr bide şey ee ben yeni kitaba başlıcam sanırım ŞSİXŞSĞEŞİÇEĞWŞEŞ
Neysee öpüldünüz baiii 💅🏻🤍
⚠️ 511 kelime ⚠️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey X Reader
Fiksi Remaja-Muhtemelen smut var 😳 -Okuyun işte ne açıklaması yapcam daha ASHNSLELDPSLŞD