#Küçücüğüm her şeyim
ne olur çok uzaklara gitme
gidersen öleceğim
karanlığa döneceğim
-Yalın•••
Keşke uyanmasaydım dedirten bir ağrıyla açmıştım gözlerimi.
Ne halt yemeye bu kadar içmiştim ki?Aklıma gelen silik görüntüler sorumun cevabını bulmama yetmişti.
Küfür ede ede kalktım yatağımdan.
Üzerimi değiştirip mutfağa ilaç almaya indim.
Eğer içmezsem gerçekten bayılacaktım."Günaydın İrem Hanım."dedi annem imalı imalı.
"Geceniz bayağı yoğun geçmiş.""Anne."dedim sakince.
"Şimdi sırası değil.""Ne demek sırası değil İrem?
Sınava şurda ne kadar kalmış,sen abine uyup eve gece yarıları geliyorsun.Hem de sarhoş bir vaziyette!"Cevap bile vermeden ağrı kesicimi alıp çıktım mutfaktan.
Ayakkabılarımı giyerken tekrar gelip kızmaya başladı."Bu tavırlarının bir yaptırımı olacağını biliyorsun değil mi?
1 hafta dışarı çıkamazsın küçük hanım.
Oturup sınavına çalışmalısın.""Yeter anne!"dedim sesimi istemeden yükselterek.
Annemin en hoşuna gitmeyen şeydi ancak kendime engel olamamıştım."Boğuluyorum yeter.Zaten ne yaparsam yapayım memnun edemiyorum ben seni.
Hiçbir zaman olmamı istediğin o kız olamıyorum."Gözlerindeki duyguyu çözemiyordum.
Öfkeli miydi,yoksa dediklerime üzülmüş müydü?
Hiçbiri belli olmuyordu."Şimdi kliniğe gitmem lazım.Ama akşam konuşacağız."
Gözlerimin içine baktı ve topuklularını vura vura çıktı evden.
Arabasının sesi uzaklaşınca ben de hemen ardından tüyüverdim.Yağan ilkbahar yağmuru umrumda değildi.
Sadece yürümek istiyordum.
Keşke nereye varacağımı da bilseydim.
Belki o zaman her şey daha kolay olurdu.Kulağıma dolan şarkıyla artık sadece yürümüyor bir yandan da ağlıyordum.
"Bugün aramadım ama bilir o beni
Çok uzaktayım ama görür o beni
Eve dönemedim ama bulur o beni
Bana acımadı ama sever o beni"
#Pinhani-Bilir O BeniKaldırıma oturmuş deliler gibi ağlıyordum.
Öpüştükleri o an hiç gitmiyordu gözümün önünden.
Ona göre ben 18'ine yeni basmış aptal bir kız çocuğuydum.
Ama Hande öyle değildi.
Uzun sarı saçları,uzun boyu,ince beli,
inkar edilemeyecek kadar güzel vücut hatları vardı.
O gerçekten güzel bir kadındı.
Ulaş'ın yanında durmak isteyeceği bir kadın.Omzuma değen ellerle irkilip kafamı kaldırdım.
Seray meraklı gözlerle tepemde dikiliyordu."İrem?Bu halin ne?Sırılsıklam olmuşsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rivayet |UlRem|
FanfictionEğer kadere inanmasaydım, karşıma çıkmasının ve ona her gün daha fazla bağlanıyor olmamın bir anlamı olmazdı. Ama inanıyorum. Bu aşkın,bir gün bana misliyle döneceğine ve sevildiğimi iliklerime kadar hissedeceğime inanıyorum...