Akşam
E: Kaya'ya bak sen. Oyun oynadı. Ama göreceksiniz. Onu affetmek için çok çalışacak.
B: Off Ender... O zaten çok pişman oldu. Sen onu çok özledin. Kızınız olacak.
E: Zaten kızım için güçlü olmaya çalışıyorum.Kaya Ender'in evine geldi.
K: Ender! Ender! Sevgilim.
E: Kaya? Ne yapıyorsun gece gece?
K: Benim güzeller güzeli sevgilimi görmek istedim.
E: Yok senin sevgilin.
K: Nasıl yok?
E: Yok işte. Benimle oynamadan önce bunu düşünmek zorundaydın. Şimdi sonuçlarına katlanıyorsun.
K: Ender, bebeğim, canımın içi, kuzum, çiçeğim hadi lütfen barışalım. Ben sensiz yaşayamam.
E: Kesinlikle.
K: Ayrıca kızımız olacak. Hadi lütfen lütfen.
E: Kaya git başımdan. Yarın konuşuruz.
K: Tamam.M: Kızım, bak çok pişman.
E: Ben yatıyorum. Iyi geceler.Sabah
Kaya erken çıktı evden ve Ender için kalp şeklinde balonlar aldı, çikolata ve çiçekler. Ve kızı için bazı küçük pembe giysiler sonra şirkete gitti.
Ender şirkete geldiğinde şok oldu. Kaya her yere balon koydu. Ve bir not bıraktı:
Aşkım benim, meleğim lütfen affet beni. Niyetim asla seni üzmek değildi. Sen ve kızım benim için hayatımdaki en önemli varlıklarsınız.E: Delisin sen yaa. Delisin.
K: Ama ben senin delinim.
E: Kaya...
K: Kızım, anlasana çok çok pişmanım. Sensiz hayatımı hayal edemiyorum.
E: Ben de...
K: Sen de ne?
E: Ben de sensiz yaşayamam.
K: Affetin o zaman?
E: Affetim. Seni çok özledim ve seni çok çok seviyorum.
K: Ben de seni çok seviyorum SEVGILIM
E: SEVGILIMKaya önce Ender'in alnından öptü, sonra burunda ve en son Kaya'nın dudakları Ender'in dudaklarıyla buluştu.
17 Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ve Intikam
Romance"Bir kadın nefret ettiği adama aşık olabilir mi? Hangisi daha büyük olacak: aşk mı nefret mi?"