3 ay sonra
Kaya'nın kaybolmasından iki hafta sonra Ender hamile olduğunu öğrendi. Sevdiği adamla bu duyguları paylaşmak istedi ama bu mümkün olmadı. Ama Ender umudunu kaybetmiyor. Bir gün Kaya dönecek hissediyor.
M: Günaydın aşkım.
E: Günaydın hala.
M: Erken uyandın.
E: Evet. Bugün doktor randevum var. İnşallah bebeğin cinsiyetini öğrenirim.
M: İnşallah.
E: Biliyor musun, bir gün Kaya'yla konuştuk . Eğer bir gün bir bebeğimiz olursa, cinsiyet ne olacak sordum ona. Ve bana dedi ki... Kız olsun istiyorum. Böyle senin gibi güzel, mavi gözler, tatlı bir gülümse... Keşke yanımda olsa.
M: Ayy aşkım...
E: Ama dönecek, biliyorum.Hastane
Doktor: Bebek gayet sağlıklı Ender.
E: Çok sevindim.
Doktor: Cinsiyet bilmek ister misin?
E: Belli mi? Görünüyor mu?
Doktor: Evet.
E: Söyle.
Doktor: Kızın olacak.
E: Kız mı? Kaya istediği gibi oldu.
Doktor: Sana bir şey soracağım.
E: Tabi.
Doktor: Kaya neden seninle gelmiyor?
E: Üç ay önce evlenmeyi planladık. Bir iş için İtalya'ya gitti ve bir uçak kazası geçirdi. Ama ben hissediyorum. Ölmedi ve dönecek.
Doktor: Umarım böyle olur.
E: Görüşürüz!Akşam
F: Kızım, nasılsın?
E: Iyiyim Feride anne.
F: Bebek nasıl?
E: Iyi. Hatta cinsiyeti belli.
M: Gerçekten mi?
E: Evet. Kız olacak, Kaya istediği gibi.
F: Oğlum dönecek, biliyorum.
E: Sen de hissediyorsun değil mi?
F: Hissediyorum.Bir hafta sonra
Kaya şirkete dönüyor. Ama Selin'le birlikte. Herkes şokta.
Ender Kaya'yi görünce çok mutlu oldu.E: Kaya... döndün. Sevgilim! (sarıldı)
K: Eee... Kusura bakma... Ama ben seni hatırlamıyorum.
E: Kaya, sen ne diyorsun?
Selin: Ender, kazadan sonra hafızasını kaybetti Kaya, hayatının son yılını hatırlamıyor.
E: Hayır... Bu gerçek olamaz. (bayılıyor)Bir süre sonra
Z: Ender, iyi misin?
E: Değilim Zeynep. Değilim. Kaya beni hatırlamıyor. Aşkımızı hatırlamıyor.
Z: Her şey iyi olacak. Güçlü olman lazım, kızın için.
E: Olacağım. Kaya'nın beni hatırlaması için elimden geleni yapacağım.Bundan sonra Ender için zor bir dönem olacak.
15 Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ve Intikam
Romance"Bir kadın nefret ettiği adama aşık olabilir mi? Hangisi daha büyük olacak: aşk mı nefret mi?"