kiss you until midnight

103 3 14
                                    

Y/n

Heräsin aamulla Joonaksen sängystä. Käännyin ympäri ja siinä Joonas tuhisi suu auki vieressäni. Meinasin herättää tuon suudelmalla mutta päätän kuitenkin vain nousta ylös ja menen keittiöön katsomaan aamupalaa. Tein kananmunia koska niitä löysin edes tämän mies paran jääkaapista. Söin kananmunat ja menin jälleen katsomaan Joonasta. Siellä mies vielä nukkui suloisesti. Teki mieli joka sekuntti suudella tuota mutta en voinut. Päädyn hyppäämään tuon päälle että tuo pörröpää heräisi joskus.
"ai saatanah!"Joonas naurahti kun hyppäsin hänen päälleen." Huomenta" sanon tuolle hymyillen. Silloin tuijotin tuon silmiä jälleen ja en voinut itselleni muuta kuin suudella tuota suloista miestä nimeltä Joonas Porko. " Ajateltii siis samaa mut sä toteutit" Joonas sanoo kun erkaannumme suudelmasta. Hymyilen vain tuolle. Yhtäkkiä huulemme ovat jälleen kiinni toisissaan. Perhoset eivät olleet vatsassani vaan päässäni pitämässä bileitä. Nämä 2 suudelmaa tuntuivat paremmalta kuin ikinä ennen.en taaskaan ajatellut muuta kuin häntä enkä edes halunnut ajatella muuta. Joonas Porko. Vain Joonas Porko nyt. Suutelumme loppuu siihen kun Joonas sai Ollilta viestin bändin ryhmään. "Hei jätkät! Jos meillä on treenei parii viikkoo nii en pääse niihi ku lähin vanhemmille Ouluun"luki Ollin viestissä." y/n, Me voidaan hakee tänää vähä sun kamoi Ollilta jos haluut koska Olli on pari viikkoo vanhemmillaa Oulussa" Joonas sanoi ja näytti viestiä. Ilahduin niin että suutelin jälleen Joonasta huulille. Hups :3 suudelman jälkeen Joonas vain hymyili minulle. "Mikäs nyt ton idean sulle anto?" Joonas sanoo ja virnistää minulle. Hymyilen vain hänelle. "Noni sinä siinä nyt anna mun nousta sängystä edes ylös" Joonas sanoi minulle koska makasin tämän päällä edelleen koska hyppäsin tämän päälle silloin. Nousen tämän päältä ja Joonas nousee sängystä. "Mä kostan tän" Joonas sanoo kun nousee sängystä ja virnistää minulle. Sitten Joonas nostaa minut yhtäkkiä ylös syliinsä ja kääntyy ympäri ja heittää minut sängylleen ja hyppäsi päälleni kostoksi. Nauramme hetken ja käännän meidät ympäri että Joonas on allani ja suutelen tuota uudelleen. Joonas nostaa minut uudelleen ja vie minut seinää kohti ja matkalla jatkaa suuteluani. Pian tunnen selkäni osuvan seinään ja Joonas alkaa suutelemaan minua kiihkeämmin. Työnnän käteni Joonaksen hiuksiin. Joonas vetää minut pois seinästä ja menee takaisin sängyn luo ja kaataa minut sängylle ja tulee päälleni ja suutelee minua uudelleen.tällä kertaa käteni seikkailevat Joonaksen paidan alla. Vedän lopuksi tuon paidan kokonaan pois ja Joonas vetää minun paitani pois. Nopeastikkin molempien vaatteet makaavat Joonaksen lattialla. Joonas alkaa imemään kaulaani ja suustani pääsee muutama voihkaisu. Käännän taas minut ja Joonaksen ympäri ja imen tämän kaulaa. Alan antamaan pieniä pusuja pitkin Joonaksen kehoa. Ensin kaulaan. Sitten rintaan, vatsaan ja alavatsaan. Otan seuraavaksi Joonaksen kalun suuhuni ja alan vetämään pieniä vetoja samalla Joonaksen vohkien. Joonas alkaa pitämään hiuksistani kiinni.Joonas tulee suuhuni ja nielen kaiken. Nostan pääni ja Joonas tasailee henkeään. "Haluuko poika lisää?" Kuiskaan tämän korvaan. "Nii vai haluuko neiti jotain?" Joonas kysyy ja kääntää itsensä taas päälle. Hymyilen vain ja Joonas alkaa imemään kaulaani. "Nyt saat huutaa nii paljo ku haluut"Joonas kuiskaa korvaani ja puraisee korvan lehteäni. Joonas imee kaulaani jälleen ja osuu herkkään kohtaan. " Joonashh"Voihkaisen.Tunnen Joonaksen vain virnistävän kaulaani ja jatkavan kaulani uudistamista. Vittu että rakastan tuota miestä. Pian tunnen Joonaksen nousevan päältäni.huomaan Joonaksen ottavan kortsun housujensa taskusta ja liukkarin laatikosta. Joonas vilkaisee minua ja minä vain nyökkään ja Joonas avaa kortsun ja asettaa kortsun paikoilleen ja pistää sen päälle liukkaria. Pian jo tunnen tuon miehen työntyvän sisääni. Voihkaisen muutamia kertoja todella kovaan ääneen. Joonas pysäyttää hetkeksi. "Hei mitä helvettiä" Sanon Joonakselle. "Joo joo sori" Joonas vastaa virnistäen ja jatkaa. Joonas tulee pian kortsuun. Voihkin jälleen todella kova äänisesti.

Joel

Saavun Joonaksen luo koska hän ei vastannut puheluihini. Joonas ei avaa ovea vaikka koputtelen hänen oveensa ja hänen autonsa oli kyllä pihassa. Onneksi omistin vara avaimet ja avaan sillä oven. "Ahh" " Joonashh" kuuluu tutulla äänellä vain Joonaksen asunnosta kun astun sisään. Kävelen Joonaksen makuuhuoneen ovelle. "Joonashh" kuuluu edelleen. Minua häiritsi kuinka tuttu tuo ääni oli joten avasin oven vaikka se olisi huono idea. Siellä nään Joonaksen ja... Y/N:IN JOONAKSEN SÄNGYSSÄ PANEMASSA. "Ööh sori häiriö mut mitä vittua Joonas ja Y/n?" Kysyn samalla molempien hätkähtäessä.

Y/n

"Ööh sori häiriö mut mitä vittua Joonas ja Y/n?" Kuuluu Joelin ääni yhtäkkiä makuuhuoneen ovelta. Minä ja Joonas molemmat hätkähdämme.peitän y/n peitollani. "Voitteko selittää miks helvetissä te ootte täälä panees ku y/n on Ollin kaa?" Joel kysyy ihmeissään. "No mitä sun luona sit tapahtu viimeks y/n kaa?" Joonas sen sijaan kysyy. "No me ei sentää pantu" Joel vähän naurahtaa. "Mut vastatkaa siihe et miks panette täälä ku y/n on Ollin kaa?" Joel kysyy uudelleen. "Öööh... Ei selitystä" Joonas selittää ja hymyilee. Minä vähän naurahdan Joonasken lauseelle. "No mut pukekaa päälle nyt etten joudu kattoo teitä näin koko ajan" Joel naurahtaa ja lähtee makuuhuoneesta oven sulkien. Joonas pussaa minua otsalle ja nousee ylös. Itse tasoitan vielä henkeä. Näen Joonaksen vievän kortsunsa roskiin mutta ennen sitä tuijottaa sitä hetken. En tiedä miksi mutta ei se minua niin paljoa haittaakkaan. Nousen ylös ja alan pukemaan vaatteita. "Hei onks sul edellee toi Nikon huppari?" Joonas kysyy varovasti. Nyökkään vain. Joonas tulee halaamaan minua. "Hei nyt pue eka päälle ennenku sotket mun.. Nikon hupparin" Vastaan naurahtaen. "joo joo, mut voit kyl kutsuu sitä iha sun huppariks" Joonas vastaa ja hymyilee. Molemmat ovat saaneet vaatteet päälle ja kävelemme Joelin luo keittiöön missä Joel oli keittänyt kahvia. "No mikäs tähän nyt johdatti että näin kävi?" Joel virnuilee meille. "No meillä on y/n kanssa ollu koko aamun ja vähä eilen illalla ollu jotain kipinää kai ja montakoha kertaa meijän huuletki on leikkiny toistensa kans" Joonas selittää. Rupean nojaamaan Joonakseen ja hymyilen hänelle. Joonas antaa minulle pienen pusun otsalle. "No mut mites sit Ollin kaa?" Joel kysyy katsoen minua. "Älä puhu Ollista sille nyt" Joonas vastaa Joelille. Halaan Joonasta tiukasti ja hän silittää selkääni. "No mut mä tästä lähenki ku oon lähös baarii parin muun frendin kaa" Joel sanoo ja lähtee. Koitan nousta pöydästä mutta Joonas tarttuu käsistäni. Istun takaisin ja katson Joonaksen vähän alakuloista naamaa. "Hei rakas mikä hätänä?" Kysyn tuolta. "Rakas?"Joonas kysyy virnuillen. Minä vain hymyilen ja suutelen tuota. Joonas hymyilee minulle suudelman jälkeen mutta muuttuu kuitenkin uudelleen alakuloiseksi. "Hei mikä oikeesti on?" Kysyn surullisena. "y/n..Mul ois asiaa.. "

Tästä tuli nyt tällänen smuutti jakso mut mitä asiaa Joonaksella on y/n:ille?😃

Can't Fix Me Anymore||Blind Channel x Y/nWhere stories live. Discover now