Eli tähä alkuun että tää jakso on vaa Joelksi smuth.
Joel
"Nii mites se sohvalla tapahtunu?" Kysyn tuolta. Aleksi virnistää ja lasken tuon. Heti kun olin laskenut tuon tämä nappaa niskastani ja yhdistää huulemme. Hän alkaa kävellä sohvalle huulemme tiukasti kiinni.
Aleksi
Alan kävellä sohvaa kohti huulemme tiukasti kiinni. Nostan tämän syliini että olisi helpompaa kävellä sohvaa kohti. Erkaannun suudelmasta ja kaadan tämän sohvalle. Tuo virnistää. Menen tämän päälle hajareisin ja aloitan keinumaan tämän lantion kohdalla. "mmghh" Joel voihkaisee. "A-Aleksih.. Pliishh.. Ä.. Älä kiusaahh" Joel mumisee. Minä vain hymyilen. Pian tunnen jotain kovaa allani. Nousen silittämään Joelin päätä. Ajattelin kiusata Joelia nimittäin nyt. "Hei etsä voi noi tehä" Joel inisee kun tulen hänen viereen enkä tee asialle mitään. En kuuntele vaan nousen ylös. "Tuu" Sanon Joelille ja osoitan Ollin makuuhuonetta. Joelhan nousee mutta vähän kyseliäänä. Kävelemme Ollin makuuhuoneeseen. Tiedän että tämä olisi outoa käyttää oman parhaan kaverin sänkyä omiin panoihin mutta olkoot. Jos selittäisin että menemme minun kämppään niin Olli saisi tietää mutta hän saisi tietää kuitenkin eli olisi ihan sama. Mutta Olli ei välttämättä pitäisi jos yhtäkkiä lähtisimme panemaan johonkin. Tosin sitten hän voisi vain syyttää itseään jos panemme täällä. Pian olemmekin jo makuu huoneessa. Kun joel astuu sisään niin suljen oven. En laita valoja päälle. "Hei laita valot päälle pikku mies" Joel sanoo. En laita vaan kierrän Joelin taakse. Koska huone oli pilkko pimeä joten Joel ei huomannut asiaa. Halaan tätä takaapäin ja tuo säpsähtää. "En laita valoja ennenku anelet sitä polvillas" Kuiskaan tuon korvaan ja näykkäiden tuon korvan yläosasta. Alan hivuttaa käsiäni Joelin paidan alle. Vedän sen lopulta pois. Tunnen Joelin kääntyvän. Joel polvistuu. "Aleksi rakas laita pliis ne valot päälle. Haluun nähä jokaikisen asian susta nyt" Joel anelee. Virnistän. Menen laittamaan valot päälle. En kerkeä edes kääntyä kun Joel vetäisee paitani pois. Käännyn ja puraisen huuliani kun katson Joelin alastonta yläosaa. Joel nostaa minut syliinsä ja alkaa kävellä sänkyä kohti. Joel kaataa minut sängylle. "Et liiku, sammutan itseasias valot vielä hetkeks" Joel kertoo virnuillen. Nyökkään ja painan pääni sängyn patjaan. Kohta valot sammuvatkin. Odotan hetken. Valot napsahtavat päälle. Katsahdan Joelia joka oli riisunut itsensä täysin. Puraisen jälleen huultani. Joel tulee rintani päälle hajareisin. Vilkaisen vuorotellen joelia ja tuon kalua naamani edessä. "Haluutko?" Joel kysyy katsellen minua. Nyökkään milloin Joel työntyy suuhuni. "Ammmgghh" Joel voihkii."Aleksihh" Tuo voihkii. Pian Joel ottaa kalunsa suustani ja peruuttaa että voi suudella minua. Kohta Joel alkaa näykkiä kaulaani. Sitten rintaani. "Oho" Joel sanoo. Katson tuota kysyvästi. Joel vihjaa rintaaki. Vilkaisen mitä hän tarkoittaa. No siis.. Rintani oli kirjaimellisesti verillä. Vittu Joel. "Jatka vaa kunha et pure noi lujaa" Vastaan ja painan pienen pusun tuon pehmeille huulille. Tuohan jatkaa. Pian hän saavuttaa farkkujeni reunan. Tuo avaa farkkuni nopeasti. Ilmeisesti Joelilla on halut 100%.Farkkuni makaavat lattialla muiden vaatteiden seassa. Joel nousee hajareisin lantiolleni. Hän alkaa keinua päälläni niinkuin minä sohvalla. Alan huokailla hiljaa. Joel huomaa tämän ja keinuu päälläni nopeammin. Ääneni koveni huomattavasti. Nousen vatsalihaksillani ja kaadan minut ja Joelin lattialle. Alan intohimoisesti suudella tätä. "Mä haluun kuulla sut enkä itteeni" Sanon suudelmien välissä. Tunnen tuon virnistävän. Alan imeä tämän kaulaa etsiessäni herkän alueen. Löydän sen melkein heti. "Aahhh" Joel voihkii melkein korvaani. Yhtäkkiä tunnen Joelin kädet hiuksissani. Tämä nostaa pääni hiuksistani tämän pään tasolle. "Pelataaks vähä rajumpii leikkei?" Joel kysyy seksikkäällä äänellään. Katson Joelia purren huulta. Nyökkään ja samassa Joel nousee ylös ja nostaa minut sängylle. "Ollilla on tos sen yöpöydän tokas laatikos kaikkee mitä voi käyttää" Sanon Joelille hengitystä tasaten. "Miks sä tiiät?" Joel kysyy huvittuneena. "No.. Ollaa kännis vähä oltu läjeisyyden kipeitä jos nii vois sanoo" vastaan. Tunnen punan valuvan poskelleni. "Jaahas" Joel vastaa ja virnistää minulle. Joel ottaa käsiraudat ja silmälaput. "Käänny" Joel käskee. Minähän käännyn. Joel laittaa minulle käsiraudat ja kääntää minut ympäri. Tämä laittaa silmälaput silmilleni. "Tänää saat sellasen panon ettet kävele huomenna" Joel sanoo virnuillen. Hymyilen virnuillen takaisin. Yhtäkkiä kuulemme koputusta. Oh fuck. Olli tais tulla jo. "Hei! Mites teil on men... Mihnä vitus ootte?" Olli huutelee. Emme kerkeä vastaamaan mitään kunnes Olli pamahtaa makuuhuoneeseen. Olli näyttää vaan hulvaantuneelta. "Eikös sovittu ettette tapa toisianne ETTEKÄ PANE" Olli sanoo nauraen. "Sori Olli" Joel sanoo nolostuneena. "Noni menkää ees suihkuu jatkaa teijän panoi. Mä meen lenkille etten saa traumoi" Olli sanoo ja sulkee oven perässään. "Vittu" Sanon Joelille nolostuneena ja purskahdan nauruun.
Teen jatkoo tälle jos joku pyytää mut täs oli tällänen Joleksi smuth jakso:D (mut jos teen jatkoo nii teen sit eriksee jonku kirjan one shoteille ku niitäki ois hauska tehä jos en keksi muuta:D)
YOU ARE READING
Can't Fix Me Anymore||Blind Channel x Y/n
FanfictionEkat jaksot on omasta mielestä aika paskoja mutta mennää eteenpäin🤘🥲 Kirjassa on käsitelty Niko&Y/n,Olli&y/n ja nopee Joel&y/n kohtaus mutta mitä tapahtuu Joonaksen ja Y/n välillä? (En ilmoita enää etukäteen smuuteista) ⚠️BIG TW⚠️ ⚠️smuuttia⚠️ ⚠...